Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Noen som vet om en nettbutikk hvor jeg kan få tak i bilbelte for gravide? Var inne på babyshop og såg men fant ingen der. Synes disse beltene er kjempedyre, var på en butikk og såg og der kostet de 500.- Vet jeg har sett de billigere, men husker ikke hvor.
gladbaby Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg vet ikke om noen nettbutikk, men jeg leste et sted at Trygg trafikk ikke anbefaler å bruke dem. Så da er det kanskje ikke så aktuelt å kjøpe det?
janne** Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Hei ) Har du sett på: http://www.hts.no/norsk/default.htm klikk på forhandlere oppe til høyre når du kommer inn med denne linken. Jeg er veldig fornøyd med mitt, det er mye mer behagelig å kjøre med det enn uten synes jeg da. Mitt kostet 399,- men for noen uker siden så jeg det i en reklame fra samme butikk og da kostet det 349,- Jeg vil ikke bruke min baby som airbag... Hilsen
Nenya^juni2010 Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Du finner også mange pent brukte på finn.no Jeg bruker og har brukt siden det siden jeg var i uke 12..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå