Lille L Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Har så vidt begynnt med grøt til jenta mi hun er 3.5 mnd og jeg lurer på om jeg skal gi henne drikke etter grøten så hun ikke blir tørst. Har prøvd vann, men det liker hun ikke, setter det bare i halsen og begynner og gråte.. Men så tok jeg litt apelsin jucie eller eple og blandet det med litt vann, og det likte hun kjempe godt.. Men det er lurer på er hvor kaldt det skal være, for jeg pleier og ha det i kjøleskapet..?
selfangerkjerringa Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Når hun er så liten er vel mm/mme den beste tørstedrikken?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 hadde ikke gitt en så liten juice jeg da, appelsin juice er temmeli sterkt.... Hadde prøvd videre med vann eller mm/mme...
duppsko Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 eller kanskje litt juice blanda med vann.. fikk jeg da jeg var liten
Lille L Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2007 Ja, jeg pleier vel og blande bitte litt apelsin nektar med vann for smakensskyld.. Men skal jeg gi mme da? Trodde av en eller ann grunn at hun ble bare mer tørst av det--
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 min er heller ikke så glad i vann. Jeg har kjøpt noen av de barnejuicene fra nestle (fra 4mnd), og tynner de ut m vann. Gir det til grøten:-) Må drikke vann til middagsmaten;-)
Lille L Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2007 Ja jeg tenkte jeg også skulle gjøre det, men fant de ikke i butikken.. de hadde bare fra 12mnd:(
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 jeg kjøpte eplejuice fra 4 mnd. Du kan raspe et eple og tilsette vann og sile gjennom en sikt for å lage juicen selv:-)
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Prøv å blande litt mm i vannet,og tynne ut etterhvert slik at det til slutt er bare vann...:)Bruker å funke bra.
Lille L Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2007 ammer ikke lenger så har ikke mm, så det går nok ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå