Gå til innhold

******** UKE 9 *********


Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formen er skiftende. Noen dager veeldig kvalm, mens andre dager bare litt kvalm. Føles som kvalmen heller på å slippe taket på meg og det er deilig. :) Noen andre som opplever det så tidlig? Merker jeg er noe mer trøtt enn vanlig, og magen min tuter rett ut! Føler meg kjempe gravid. Buksene min strammer veldig og mange av klærne mine våger jeg ikke bruke. Lever stort sett som normalt og prøver å spise sunt og variert, drikker mye vann, men er sikkert litt luft også. Tror alle kan se at jeg er gravid, ellers så må de tro jeg har lagt på meg mye.. Huff.. Ikke så gøy, men det følger jo med. Vi har ikke sagt det til noen heller enda, men det avslører seg sikkert snart selv.

 

Ellers har jeg vert på to legetimer og en ul, det var en veldig fin opplevelse! :) Men terminen ble flyttet et par dager, noe jeg ikke får til å stemme... Så i dag er jeg altså 8+0 veker på vei eller 7+5.. Tror det første stemmer, men det vil tiden vise. :) Skal på ny legetime neste uke. Noen videre planer har jeg ikke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii...første legetime mandag 26 feb..gleder meg......UL er vel i uke 18 tror jeg...jeg har lyst og føde på ullevål...formen er topp!ikke dårlig i det hele tatt:) men buksa strammer æsj og jeg har gått opp 3 kg...går det i denne farten blir jeg god og rund til oktober ha ha...jeg er veldig oppblåst...men kan vel bare late som det er babyen hhihi selv om det er tarmen som er oppblåst og jeg spiser som en hest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt og være gravid syns jeg!!! Kvalme, blødninger, oppblåst og føler meg bare helt forferdelig, hehe, men så er det jo verdt det å da :)

Var på min tredje ultralyd i går, utrolig så fort den lille spiren vokser!!!

Skulle ønske tida til 12 uker gikk litt fortere, er såå bekymra hele tida.

Her i Arendal har vi ikke akkurat mange alternativer når det gjelder fødeplass, bare ett sykehus her. Men tror de fleste er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff formen er elendig fra jeg står opp til jeg legger meg, kvalmen tar helt overhånd. Det eneste som hjelper er mat, og det er bekymringsfult. La på meg masse forrige gang, og vet hvor vanskellig det er å bli kvitt det.

Var på ultralyd, og hørte hjertet. Fikk tårer i øynene, går greit å være kvalm da. Men håper snart det snur, for hverdagen blir litt slitsomt når man er i dårlig form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er formen heller skral. Mye kvalm og fordøyelsen er helt på bærtur.

Buksene strammer og da blir jeg enda kvalmere, jeg trenger nye klær. Hat allerede måtte gå til innkjøp av et par nye BH'er, skjønner ikke helt hvor det skal ende til slutt. Tror jeg kommer til å få problemer med ammebh. Noen som har erfaring med store str? (75F-G) hjelp....

Skal til genetisk velledning neste mandag, det blir spennende.

Ellers er det jo gode tegn alt dette, og jeg gleder meg til det har gått et par tre uker til, kanskje det blir litt lettere å slappe av da.

Jeg klager ikke, jeg synes jeg er heldig som får oppleve dette igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...