Gå til innhold

Idag har vi møtt Tiggywinkle:-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den nydelige, vesle prinsessen hennes, det var kjempehyggelig:-))

Vi har vært på shopping, på kafe og spist deilig mat og skravlet:-) Lille rosa sovnet til slutt Tiggywinkle - tror hun var helt utmattet av å sutre.....hihihihi............men nå er hun bare blid og søt igjen:-)

Vi må prøve å få til flere møter før Holmsbu - det er alltid hyggelig å møtes slik:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 mars er neste vettu.-...

:-)

Skrevet

Jepp - vi er med vi:-)) Eller iallefall jeg, kanskje pappaklatt kan ta seg en trilletur med prinsessen:-)

Skrevet

jeg velger barnløs lunch den tredje.... jeg kjenner at jeg gleder meg!

Skrevet

Good Idea;-))

Ihvertfall etter dagen i dag, med en kniggsur rosa som ikke ville sove, før rett før vi skulle hjem.........hahahaha........også hun som baaaaaaaare er søt og blid bestandig..........hmm..........bad hairday;-)

Skrevet

hehe..... og jeg ..... jeg strikker leggvarmere.... til min søte lille.... de derre blide ungene våre klatten... godt å vite at de kan henge med gjeipen av og til.!

Skrevet

Ja det er jo igrunn det:-) Min mor var jo nesten bekymret for lille rosa, da hun mente at hun aldri hadde grått en eneste tåre, men der tar hun feil altså!!! Men rosa er faktisk best på krokodilletårene hun, smarte lille kroppen;-))

Skrevet

hun og snuldermannen

ha ha ha ha haha

Skrevet

Smartinger altså;-))

Skrevet

Ja,det var kjempekoselig!

Tusen takk for en flott dag dere!

Skrevet

Ja, det var så koselig å treffe dere! Kjempehyggelige mammaer og vakre barn:-)

Jeg syns jo ikke hun var noe sur, Attpåklatten. Tror vi føler det mer selv enn det andre gjør....

Jeg er pc løs i kveld etter kræsj i morges, så nå er den hos pc doktoren på jobb, håper jeg får den i morgen:-)

Måtte snike meg inn på mannens en liten tur.

Hyggelig endelig å treffe dere altså, gleder meg stort til neste gang.

Rart hvor fort skravla går selv om vi aldri har møttes før:-)

Skrevet

Æhhh....hva har Snuldermannen gjort nå a??? Utenom å ligge og være "syk" på sofaen!?!

Skrevet

he he he.... Snuldermannen og Lille Rosa er resere på krokodilletårer... intet mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...