Supermamma! Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Har ei tuppelure på 7 mnd. For ei stund siden begynte vi å ta henne opp i senga tidlig om morgenen. Hun har nok funnet ut at det er best i senga til mor, men problemet er at ho nekter å sove i sin egen seng. Ho legger seg halv sju, sju og sovner som en stein. Rundt halv ni våkner ho å skriker, vi går inn å putter i smokk og roer og slik driver vi på til vi legger oss, da er jeg så lei at jeg tar ho oppi...(vet det er dumt!) men sambo må opp fem og jeg unner han litt søvn... Prøvde noen kvelder å la ho skrike og det klarte ho fint i over fire timer, men ho sovner neimen ikke samma hvor trøtt ho er så da tapte mor kampen! Men nå er jeg motivert orker ikke ha ho i senga lenger! Noen med forslag til løsning eller som har opplevd lignende selv?? Takk takk takk!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Tulla her på 8 måneder har lurt meg mange måneder. Sutrere når hun la seg. Dum som jeg var tok jeg henne opp, hun ble strålende fornøyd. Så var en venninne her la henne for en dupp. Jeg sa, nå hyler hun sikkert. Men nei ikke ett pip. Så på fjesete hennes. Var som hun sa dette er tante så hun vil jeg ikke utnytte. Så den kvelden la jeg henne tok henne ikke opp når hun sutret. Ble forbannet men tror du ikke jenta sovnet etter 10 minutter. De siste dagene etter 5 =0) Så jeg må indrømme jeg er blitt utnyttet =0) men ikke lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå