Gå til innhold

Flere som ikke vet hvordan moren deres fødte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke verdens nærmeste forhold, snakker om det meste, men ikke sånne personlige ting liksom... Vet hun ble sendt med helikopter og at jeg kom en halvtime etter landing. Forhistorien aner jeg ikke...

Er det sånn at man har like fødsler som sin mor?

Hvis det ikke er tilfelle, vil jeg ikke bruke masse energi på å finne det ut heller liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet noe om min mors fødsler. tenkte jeg skulle spørre litt til. Jeg har hørt at man kan få ganske like opplevelser som mor, men slikt vet man jo aldri. Det er også derfor at jeg ikke har turt å spørre så mye. Vil helst ikke høre at hun gikk over tiden med alle og at det tok 30 timer.....

Skrevet

Jeg har ikke orket aa spoerre. Hun har jo sagt en del da, og det virker mere som skremselspropaganda saa jeg gidder ikke spoerre. Jordmor sa at det var ingenting som skulle tilsi at mor og datter har like foedsler, saa jeg velger heller aa vente paa min egen og se hvordan det blir.

Er jo saa mange aar siden hun foedte, og hun liker aa gjoere ting mere dramatisk enn det virkelig er...saa kan jo bare foere til at jeg begynner aa grue meg og blir engstelig.

Skrevet

Var ikke likt for meg og min mamma i det hele tatt første gangen... Er spent denne gangen =) Om det blir likt eller annerledes..

Skrevet

Håpar for all del ikkje at det er likt som mødrene. Mamma sin første var nemlig dødfødt og med nr5 hadde ho svangerskapsforgiftning. Satsar verkeleg på at ting ikkje gjentar seg....

Skrevet

Det som jeg har hørt om at vi har lik fødsler som sin mor, er jo for det første er dere/eller vi likt kropsbygd som vår mor? dette er veldig vesentlig. eller så er det mangen som kan sammenlignes med sin mor.. men for all del det trenger ikke å være slik.. spørr heller etter på om du ikke vil vite..

lykke til!

ps. min mor og jeg er veldig like, så da forventer jeg meg en lett fødsel..

Skrevet

Eg er ganske lik min mor i kroppsform, og far min har fotalt at det var hardt for henne å føde min bror, som var nr.1.

Det var lettere å føde meg 2 1/2 år etterpå.

Deretter gjekk det 10 år før min søster ble født, og godt 2 år etter kom min lille bror. -Disse fødslene var visst ganske så smertefulle, men så hadde hu MS, og hadde blitt endel verre med åra.

Min 1. fødsel var hard, Så eg rekne vel egentelig med at denne blir lettere... hb det hvertfall.

Hadde vært kjekt å fått muligheten til å hørt fra hennes egne opplevelser, og delt denne stunden med henne.

Hun var ei fantastiske mor :) Hb eg er like god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...