tuninna ♥ 2pp Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Maxprisen gikk jo opp i januar, da burde jostønad til barnetilsyn også gå opp, men det har det ikke gjort. Men sist da maxprisen gikk ned, da fikk de det med seg og reduserte den. Må jeg melde fra om at den har gått opp? De vet jo det. Det er jo kommunen begge to
Tråle i Trøbbel Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Regner med du må si fra at prisen har gått opp...Du får jo uansett er viss prosentdel dekt og denne skqal jo følge prisen:-)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 Merkelig at de fixet det selv på sekundet da prisene gikk ned i ifjor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå