Gå til innhold

Dere som mottar stønad til barnetilsyn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Maxprisen gikk jo opp i januar, da burde jostønad til barnetilsyn også gå opp, men det har det ikke gjort.

Men sist da maxprisen gikk ned, da fikk de det med seg og reduserte den. Må jeg melde fra om at den har gått opp? De vet jo det. Det er jo kommunen begge to

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du må si fra at prisen har gått opp...Du får jo uansett er viss prosentdel dekt og denne skqal jo følge prisen:-)

Skrevet

Merkelig at de fixet det selv på sekundet da prisene gikk ned i ifjor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...