ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 ? hvor finner jeg en fin en?
dimples Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Heia. Jeg kjøpe den til baby bjørn som er stor. Trur ikke den het noe spesielt men den er i hvertfall noe større enn de vanlige stelleveskene. Jeg kjøpte min i svergie men babyshop har jo mye fra babybjørn så du finner den nok der.Jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt:)
_svana_ Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har Skip*Hop Duo Double. Stor og god. Den selges på Alexi, men jeg skaffet min på ebay til halvparten av prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå