Urtete Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Jeg innrømmer det: Nå er jeg lettere (?) irritert på min nye leder.... Jeg har stresset med å forfatte en drøss rapporter og brev i dag. Har alt for mye å gjøre og alt for lite tid. Jeg springer inn til min nye leder for at hun skal signere alt. Men hva får jeg høre? Jo, hun nekter å signere. Jeg har nemlig ikke skrevet mellomnavnet hennes fullt ut på brevene... Kun forbokstaven i mellomnavnet... Hun kan ikke identifisere seg med at kun forbokstaven på mellomnavnet står mellom fornavnet og etternavnet hennes. Hele navnet må stå. Punktum. Greit nok. Identitet er identitet, og jeg skjønner at det er viktig. Men hun kunne da signert for denne ene gangen?!!?!!!! For det skjer garantert ikke igjen! ;-) Neida, alt må skrives ut på nytt (har det jo lagret, men det tar tiiiiiid!)..... Søren heller, dette synes jeg er flisespikkeri i en travel hverdag! Og så tar jeg meg i å tenke: "Dette hadde ikke skjedd hvis det hadde vært en mann! Typisk firkanta kvinnfolk!" Hehehehe liker ikke å tenke det, men det gjør jeg altså nå..... Et sinna-innlegg fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Så trist med sånne sjefer........hun kunne nok lært litt om kvinnefellesskap her inne hun;-) Kanskje du skal tipse henne.........hihihihi.........:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Kanskje hun ER den anonyme........hihihihi..............;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 he he... nei her er det lov til å puste, helt uten sjefen i nakken.... du kan gi henne et stempel til jul, med hele navnet hennes på, med uthevet mellomnavn, det blir stas!
Urtete Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2007 Det rare er at hun egentlig er en relativt fornuftig dame (trodde jeg iallefall.... Men det tror jeg vel om de fleste - inntil det motsatte er bevist!). Men her fikk hun altså helt sperre..... Kanskje hun er den anonyme, ja! hihihihihihi - huff nå får jeg nesten dårlig samvittighet her! (Fort gjort å gi meg det, sjø!)
Urtete Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2007 Hæhæhæhæhææhæhæhæ, for en uuuuuutrolig god ide! Jeg må finne ut om dama har humor først! Kan det være lurt?????? :-))))
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 et hett stalltips er å finne ut hva hun tåler, det kan jo dessverre virke som om det ikke er så lurt å tulle med fru "snurpemunn".
Urtete Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2007 Ja, vi må definitivt teste henne på humorfronten! Et lite problem er at det er veldig lett å gå i baret når man ikke kjenner vedkommende særlig godt.... ;-) Jeg trodde jo hun tulla når hun sa at hun ikke ville signere. Dumme meg sto jo og smålo.... "Ja, du må bare le av meg, men dette er altså min identitet!" ÅKEI, i dag trampa jeg litt i klaveret! Shit happens!:-) Gjør ikke DETTE igjen iallefall!
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Kjære deg urtebærsyltetur, det var ikke du som dreit deg ut!!!!!!
Urtete Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2007 Hehehehe, takk for det - men tror du sjefen sier det samme????
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2007 #12 Skrevet 20. februar 2007 ikkenå, men på julebordet derimot.... og om hun ikke en gang da skjønner at det er fiffig å kreve omskriving av en hel haug med brev pga et litt vagt representert mellomnavn, je da liker vi henne ikke uansett så da kan det da virkelig være det samme!
Urtete Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. februar 2007 Jeg gleder meg til årets julebord! :-))) Eeeeeh...... eller...... :-/
♥Snulder Skrevet 20. februar 2007 #15 Skrevet 20. februar 2007 Skjønner godt at du er irritert jeg! Maken til flisespikkeri! hihihi... Jeg har en sjef som begynner å grine bare man sier bø til henne.... Det har ikke jeg respekt for altså! Greit å være følsom, men det har jammen meg en grense!
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2007 #16 Skrevet 20. februar 2007 jeg skal ikke bli sjef skjønner jeg ;-)
♥Snulder Skrevet 20. februar 2007 #17 Skrevet 20. februar 2007 Hehe.. greit å grine:) Men ikke fordi noen av de ansatte klager fordi hun har bestilt feil kulepenner....
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2007 #18 Skrevet 20. februar 2007 He he he he he.... hun er fiiiiiiiiiiiiiiiiin! ...... jeg ler...... bra sjef!
Trollmora Skrevet 20. februar 2007 #19 Skrevet 20. februar 2007 Er bare innom såvidt på tittern, men kan ikke dy meg: fnis ha ha ha ha Det er ikke mulig! Hvordan kan sånne bli sjefer. Bestille feile kulepenner og deretter begynne å grine når medarbeidere kommenterer det. Hva slag leder er det? Hvis sjefen min har bestilt en sort kulepenner så er det de som gjelder. Neste gang kan jeg bestille og få det som jeg vil. Hvordan fungerer hun på andre områder? Det er sånne folk som gjør at jeg har mer enn nok å gjøre på jobben........
Maud Skrevet 21. februar 2007 #20 Skrevet 21. februar 2007 Jeg skjønner at du er lettere irritert. Tror min irritasjon kunne vært tyngre enn lett også... Ser for meg uttrykket ditt når du skjønner at det er alvor og at hun ikke tuller :-) Ærlig talt, det er temmelig dumt av henne. Det er klart at hun som sjef kan være opptatt av å vise at dere skal ha respekt for henne osv. Det kan også være klart at hun har en stor grad av identitet knyttet til at mellomnavnet er skrevet helt ut. Det å bli sur og kreve at du skriver ut på nytt er allikevel helt på trynet! Mon tro hvordan hun reagerer når dere er uenige om noe virkelig viktig. Eller kanskje det er bare hun selv som er virkelig viktig, at hun er selvhøytidelig og opptatt av posisjon og ikke av fag. Det er i hvert fall dumt å møte andre på den måten. Hun kunne jo gitt beskjed om at dette er viktig for henne og neste gang vil hun gjerne at hele navnet er med. Hun mangler sosiale antenner når hun løser det på den måten!
MAJA-67 Skrevet 21. februar 2007 #21 Skrevet 21. februar 2007 Ha ha ha, er det mulig.... Jeg skal i gang med å søke jobb, og det er akkurat sånne ting jeg gruer meg til. Det er så deilig å bestemme alt selv...!!! Flisespikkeri er det værste jeg vet, det syntes jeg ikke vi har tid til. Tror ikke jeg hadde turt å gi henne det stempelet, men du blir min helt hvis du gjør det!
Karomamma Skrevet 21. februar 2007 #22 Skrevet 21. februar 2007 Å nei du, Urtings! Dette må du nok tåle. Og så forkortet navnet hennes da gitt! Det skulle du aldri ha gjort! Husk alltid hvem som er sjefen! He he he he he....
Gummelillan Skrevet 22. februar 2007 #23 Skrevet 22. februar 2007 He, he... Tror en liten jæ... i meg ville latt trykkfeildjevelen la det mellomnavnet få noen variasjoner i kommende utgaver av brevene ;-) Sikkert ikke sååå lurt, men du så morsomt å sjekke hvor mye av de bokstavevene som må være riktige for å treffe på riktig identitet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå