Gjest Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 rester siden dåpen...har ikke årka synet av noe av det siden søndag,men nå jafser jeg i meg.smakte nyyydelig.så i dag først spiser jeg dåpskaker og annet.njam ;o) å jeg ser det humoristiske i hele greia.foruten det som skjedde vennen vår da.men kan en familie virkelig ha så mye uflaks,og alikavell stå oppreist ? jepp.det går an.jeg er et levende bevis på det.eller oppreist er jeg ikke,med min verkende rygg og vonde stortå,hehe. ;0) har krumkaker til di som vil smake også,æddabædda ;0)
♥Snulder Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Sier takk til ei krumkake, men vennligst fri meg fra multekremen....
Karomamma Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Jeg tar gjerne en tiloversbleven krumkake!! Når jeg leser her, skjønner jeg at det gikk fint med dåpen (til slutt)! Håper du har fått masse masse lovord og takk fra datteren din og resten av familien for at du sto på som rakkarn for at det skulle bli fest. Det er du verd
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Moltekrem er noe av det beste jeg vet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå