♥Snulder Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 ....at menn blir så mye dårligere enn oss damene!!! Min kjære og jeg hadde oppkast-sjau i går kveld/natt begge to. Nå ligger han på sofaen og snorker alt han orker mens jeg stresser rundt med ungene, som heller ikke er friske!!! RART????
Urtete Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Ja, kan du skjønne?????????????????????? Det finnes neppe noe så patetisk som en syk mann!:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Dakkar Snuldermannen.........han er sikkert MYYYYYYE dårligere enn du noen gang har vært må skjønne;-))) For sånn er det bare - rett og slett;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyk! stakkars gutter! snulder snulder hei hei hei i natt når det sto på som værst hørte jeg inni hodet mitt: "kjærligheten tåler alt og utholder alt...." he he he og det er sant, for jammen er jeg glad det er han jeg skal gifte meg med uansett hvor usjarmerende han er midt i omgangs-sjauen. :-)
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Ja, det er snålt, men den beste trøsten er vel at det er sånn over alt. Min kjære sitter med febermålet under armen hver halvtime. Jeg blir steike sprø av "bibbbebibbbebiib" Herremin, ta i et tak istedenfor å sjekke tempen hele tiden...
Gla-mor Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Er ikke sånn alle, da! Min mann stenger seg inne og vil ikke ha noe oppmerksomhet selv om han er kjempesyk. Nesten litt nifst, for enn om det er noe alvorlig en gang (det var det en gang, og jeg måtte tvinge han til å ta kontakt med lege, og så ble han innlagt på sykehus!). Faren min er heller ikke sytete, og går på jobb "som vanlig". Husker en gang vi var på en lang skitur langt innover fjellet. Etter noen timer sa han plutselig at nå ville han snu for han var så dårlig. Han hadde influensa og 40 i feber!
♥Snulder Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2007 Det verste er at jeg liksom skal leve opp til yrket mitt og vise litt omsorg og empati! Noen som har noen alternative yrker til meg her????
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 ha ha ha.... jeg ler både av dem som sjekker tempen hver femte sekund og dem som går på påsketur med 800 i feber, det sier litt om rasen mann.... de er fine - men jeg er en dårlig pleier! Jeg blir sint, og utålmodig og sur...
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 jeg anbefaler ikke rørlegger i alle fall.... :-)
♥Snulder Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2007 Rørlegger er ett bannord her i huset...hahaha... urk... den var egentlig veeeeldig utenfor tema!
Northernlights Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Akkurat som her i huset for et par uker siden! Jeg hadde skikkelig farang først. Dårlig som fysj, og så begynte jeg å spy...ikke noe hjelp å få fra noen, og like etter begynner gubben å spy. Men jeg er den som må opp og fungere fortere enn svint, for vi har jo en liten en! :-/ hadde tatt seg ut om vi mødre hadde vært like syke like lenge som mannfolka...
Maud Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Min mann tror han ikke syter. Har har nemlig hørt mamma og meg gjør narr av hvordan pappa syter. Så da går min mann da, med sammenknepne lepper og klager ikke med ord. I stedet stønner han og uffer seg. Jeg blir også utålmodig og lei. Den omsorgsfulle moren blir liksom borte når hun skal vare den omsorgsfulle dama. Prøver, men får det ikke helt til... Det med hvem som må "ta seg sammen" hvis flere er syke samtidig kjenner jeg igjen. Jeg er liksom aldri så syk at det er mannen min som må dra lasset. Da er han alltid sykere eller mer sliten...
Karomamma Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 He he, mye sant her ja. Nå har jeg også vært syk og jeg angrer litt på at jeg gjorde narr av Karopappa i forrige uke. Men SUR er jeg i hvert fall ikke når jeg er syk. Så det så!
♥Snulder Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 21. februar 2007 Snuldermanne kom lettere betutret hjem fra jobb i dag.... Han jobber sammen med bl.a. sin far og han har blitt smittet av elendigheten vi har hatt... Poenget kommer her..... Han slengte seg ned i sofaen og annonserte at hvis han var like sur som faren sin når han var syk... ja da skjønte han ikke helt hvordan jeg holder ut...haha... Godt han møter seg selv litt i døra av og til!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 #15 Skrevet 22. februar 2007 Hahahahahahahahahaha...............det var dagens beste hittil!!! kjekt med disse "speilene" ja;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå