adie Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 ja da har er det liv kan dere tro...kjenner den lille gutten sparke å vri seg i magen min....er noe av det koseligste jeg kan tenke meg.... det å gå gravid er ikke altid like lett.....å heller ikke altid like gøy!!! gleder meg masse til at gutten vår skal bli født.....men denne graiditets greia...er ikke altid like flott!!! min mann jobber på sjøen .... når han er på jobb da er det kipt å være gravid....men når han kommer hjem gjør han det å være gravid til noe kjempe koselig...mennene våre spiller en stor rolle i hvordan vi føler oss når vi går rundt,større,kvisete,trette å fulle av hormoner.tror jeg da.....noen meninger om dette???
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg synes ikke han spiller noen rolle i hvordan jeg føler om det å være gravid. Men han får meg iallfall til å føle at jeg er lykkelig. Fordi jeg er sammen med mannen jeg elsker. Han betyr alt i hele verden for meg, og synes det er fantastisk at vi skal ha et barn sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå