Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Det er 5 mnd siden fødsel, jeg eier INGEN sex lyst i det hele tatt!! Jeg og sambo har kun hatt sex et par ganger til hans store fortvilelse... Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg, jeg har jo aldri lyst! Når det er sagt så elsker jeg sambo over alt på denne jord , å jeg kunne ikke tenke meg sex med noen andre, vil ha sex med han men lysten er der IKKE...!! Kan ikke klage på liten voksen tid, babyen sover masse og leker for seg selv, så vi har tid, dessuten er kroppen min akkurat lik som den var før graviditet / fødsel! Det har blitt så ille at min stakkars sambo nesten begynte å gråte, han tror ikke jeg tenner på han lengre, og det stemmer jo ikke!! Jeg for såååå vondt inni meg...snufs!! Andre??? føler dette sliter på forholdet!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Ammingen kan gjøre at du ikke har lyst, har hørt mange si at det ble bedre etter at de sluttet å amme. Hormonell prevansjon kan også føre til mindre lyst - jeg brukte Cerazette etter fødselen men sluttet på den etter en tid siden lysten uteble og jeg ble svært hormonell.. hehe. Uansett, så kan man jo prøve å si til seg selv at "i dag skal jeg ha sex", min erfaring er at jeg kan få lyst underveis selv om den ikke er der til å begynne med.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 HI her. Jeg ammer ikke men går på spiral....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Kan jo være den som gjør det.. Vært inne på tanken å fjerne den for å se hvordan tingene blir? Litt tungvindt med kondomer, da.. hehe.. men mye bedre enn hormonell prevansjon, i alle fall for min del i denne fasen av livet.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Netopp satt den inn da...men om jeg ikke for mer sex lyst snart så må jeg vel vurdere det? hmmm...har aldri hørt at spiral kan minske sex lysten da? men men.......kan jo være!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Hormonspiral kan det, men kobberspiral har ikke den effekten meg bekjent.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har det problemet at her er det mannen som ikke vil. Kroppen min endret seg omtrent ikke etter graviditet så jeg skjønner ikke hva det er. Han ville ikke da jeg gikk gravid heller men jeg regnet md at det vill gå over etter at jeg fødte. Men nei, 4 måneder har gått og ingen sex. Tror du eg føler meg stygg!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Hei Her har dere ei stygg til, hehe. Mannen min vil ikke ha noe særlig sex mer. Greit nok for meg, men i lengden er det utilfredsstillende at han aldri tenner på meg lenger. Jeg føler meg stygg ja. Visse dager blir jeg så deppa at jeg ikke engang har lyst til å gå ut. Ikke gidder jeg gå på barselgruppa eller treffe venninner - da tenker jeg bare at de får sex, men ikke meg. Jeg har kobberspiral, og den påvirker ikke lysten min i negativ retning i hvert fall! Derimot har jeg venninner som går på hormonspiral/cerazette, som klager på at "stakkars mannen min, får jo aldri noe". Kanskje JEG burde begynne på hormonprevensjon, så jeg mister lysten, hehe. Jeg tror forresten jeg skal få fjernet spiralen min snart, og selvsagt fortelle mannen min det. Jeg regner med at dersom han ikke får "lov" blir det gøy igjen med sex. Og det er ikke meg imot med en liten en til, hehe.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 det er veldig vanlig å miste lysten etter fødsel. Noen ganger kan det ta laaang tid før den kommer tilbake. Jeg fikk ikke lyst før gutten var 10 mnd.....og har fortsatt ikke like mye lyst som før. Et lite tips: man får ofte mer lyst hvis man først har sex. Men byr det deg imot så skal du jo ikke gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #11 Skrevet 23. februar 2007 Jeg synes faktisk synd på mannen din, men du kan jo ikke noe for at du ikke har lyst! Men da lurer jeg på: Kan du gjøre det godt for ham på andre måter enn samleie? Jeg mangler ikke lyst, men pga hormonspiral har jeg blødd i 2-3 måneder nå, så det har ikke blitt mye sex. Men flere ganger i uka koser og runker jeg mannen min, og han nyter det stort! :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #12 Skrevet 23. februar 2007 Ja, skjønner problemet. Har en tendens jeg også. Frister ikke akkurat så veldig med sex. Men jeg "gir etter" for mannens skyld av og til. Det som da skjer når vi holder på, er at JEG OGSÅ får lyst. Kanskje du burde prøve det? Klarer du å slippe deg løs vil det nok ordne seg... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #13 Skrevet 23. februar 2007 jeg kunne skrevet dette innlegget selv nå er det bare tre mnd siden fødsel her. forige gang gikk det fint men denne gangen har jeg rett og selett ikke det i tankene, er ikke plass tror jeg. det går vel over en gang. nå har jeg i tillegg en man som rett og slett ikke forstår dette i det hele tatt han går rundt og har lyst hele tiden og jeg skjønner det må være frustrerende men han er rett og slett nødt til å vente til jeg også har lyst. vet det er fælt men jeg vil ikke ødelegge meg selv over dette. ved å gi etter uten å ha lyst heller og regner med at han heller ikke ønsker at jeg skal gjøre det. nå har jeg lite overskudd også jeg er konstant sliten lille vennen sover natta men jeg haar ikke klart å hente meg inn for det. jeg har ikke negative følelser i forhold til sex heller men bare ikke lyst. og de gangene vi har forsøkt har det vært litt ømt og små vondt. og jeg har liksom ikke fått noe ut av det ikke noe deilig. og da wer det jo ikke rart jeg vil vente litt.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #14 Skrevet 23. februar 2007 Det er ganske kjapt gjort også =D
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #15 Skrevet 23. februar 2007 jeg er ikke hi men jeg har rett og slett ikke sex lyst og da er runking og suging en del av det det gjelder ikke bare samleie. jeg har ikke lyst. men forstår at det er synd på mannen min men det blir ille for meg om jeg skal gi ham noe sex når jeg ikkeorker tanken på sex. skjønner du.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #16 Skrevet 23. februar 2007 har prøvd dette men,jeg får ikke mere lyst. og det tar enda lenger tid før jeg i det hele tatt har litt lyst etterpå. føler meg bare brukt jeg da. gir ikke etter når jeg ikke orker eller har lyst sånn er det bare. er vel en dritt kjerring jeg da som ikke kan gi etter for hans behov men hva med mine behov for å ikke måtte ha sex.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #17 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har aldri hatt det sånn, så jeg skjønner det vel ikke helt, men jeg tror deg når du sier det :-) Det er trist, for alle har behov for å føle seg ønsket, og når en ikke får sex av sin kjære, er det kanskje lett å føle seg uønsket, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå