Gå til innhold

lucky7

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du 7 barn?må si eg er mektig imponert..:) hvor stor aldersforskjell har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 7 barn ja :-)

De er 17, 15, snart 14, to som er snart 9, 6 år og 3 mnd. En herlig gjeng :o)

Skrevet

så kjekt da..;) har dere mini buss dere da?har lyst på mange barn egog men får nok aldri sambo med på så mange..hehe

Skrevet

Vi hadde en varebil ombygd til 7-seter før. Det var mens jeg ennå var gift :o)

Var ikke helt planlagt med så mange barn i utgangspunktet, men slik ble det. Da jeg giftet meg 2.gangen ville min nye mann ha barn. Jeg hadde 3 fra før, så vi ble enige om et barn sammen. Den ene ble tvillinger,-og vips så var jeg 5-barnsmor :-) Nr 6 var ikke planlagt, men som gift og allerede med 5 barn syntes ikke jeg det ville bli så stor forskjell med en til. Ville ikke gjøre noen forskjell på hverken bosituasjon eller bil. Så da var det 6. Mannen min lagde helvete for meg pga nr 6, så ekteskap røyk.

Nr 7 var heller ikke planlagt (tør ikke lenger stole på prev. :-/ ), men jeg har ikke så mange barn fordi jeg tar lett på abort. Og med noen barn her og noen barn der så er det mer enn nok med tid til alle og enhver :-)

Skrevet

sikkert kjempe kjekt med så mange barn altså..;) kan jo aldri være kjedelig hjemme hos dere..;)

sambo har også mange søsken..5 stk..men 4 av dem er halvsøsken..så datteren vår har mange tanter og onkler..og får vel etterhvert mange kusiner og fetre..;)

Skrevet

Så artig å høre!!Har selv 6 barn, og blir nesten fortvilt over meg selv fordi jeg aldri får følelsen av at "nå er det nok". Jeg har akkurat blitt 31, og som min eldste på 13 sa forleden dag: du rekker mange enda he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...