Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, snuppa er 3 mnd og rimelig snørrete og med hovne slimhinner. Var å fikk trippelvaksinen idag, fikk ikke hjernehinnebetennelsesvaksinen ettersom hun er litt forkjølet og at vi skal reise til syden på lørdag. Ville unngå at hun skulle bli ordentlig syk (helsesøsters avgjørelse). Etter sprøyta spiste hun bra mye og da hun gulpet etter måltidet var det en aldri så liten blodflekk i gulpet.. Helsesøster sa vi måtte bare følge med og hadde ingen formening rundt dette. Jeg tenker at det kanskje er hovne slimhinner som tåler lite og ettersom hun skrek ganske kraftig etter sprøyta så kanskje det oppsto en liten rift?? Noen som har opplevd liknende eller hørt om noe liknende?? Syntes det var ekkelt jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det ikke var fra deg? Ditt bryst?

Skrevet

Jeg ville nok ikke nøyd meg med et "kanskje hovne slimhinner" og synes egentlig at dette var et litt sløvt svar...Sånn som jeg ser det er det en dratillegevaktgreie..

Skrevet

Har sjekket mine bryst og det var ingen sårhet der.. men blodflekken i gulpet var så liten at jeg først trodde det var en lodott, men det var det ikke... Skal følge med ved neste spisepause og gulping og dersom det skjer igjen blir det lege.

Skrevet

Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite sier nå jeg... Du kan iallfall høre med fast lege eller legevakt. Må være mye bedre for deg å være på den sikre siden!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...