Hildrandedu Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Snuppa mi blei født 31.jan og veide da 3254 g. Veide henne igjen idag og hun veide 3220 g. Er det normalt at hun ikke har lagt på seg noe....? Uff, blir bekymret jeg.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg mener hun skulle ha lagt på seg litt mer på på de 20 dagene. Jeg ville nok godt til helsesøster og veid henne der og fått råd.
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Det er vanlig at de går ned litt de første dagene /første uka, men så skal de legge på seg igjen..20 dager er ikke så mye men jeg er enig med hun over; ta med deg småen ¨på nærmeste helsestasjon så forteller de deg hva du skal gjøre, hvis du skal gjøre noe anderledes.
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jenta mi var 4030 ved fødsel og 4010 da hun var 3 uker. Og det fikk jeg beskjed om var en helt perfekt vektøkning. Jenta di har hatt samme vektforhold så jeg vil anta at alt er helt fint med henne. Hun har jo tatt igjen den vekten hun gikk ned de første dagene. Men jeg ville kanskje bare ta en tlf til HS og høre med henne for sjelefredens skyld hvis du er usikker ennå :-)
Hildrandedu Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 Takk for svar. Ringer i morra jeg altså, bare for å være på den sikre siden. Ho fikk en tøff start på livet, med gruppe b streptokokker. Mulig det har litt av "skylden" for dårlig vektøking. Men jeg ringer HS i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå