Trollmora Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Da må Trollmors dra i barnehagen for å hente en febersyk liten Snupp! Håper det ikke utvikler seg til noe mer.... Jeg som skal på jobbreise i hele morgen og arrangere kurs på torsdag og fredag. Da blir det vel veldig mye dårlig samvittighet......
♥Snulder Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Nå ble jeg litt skremt her... trodde du sa takk for deg her inne på Modne jeg..... Hehe... God bedring til Snuppen din!
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 åhh.... det leste jeg også snulder.... god bedring til lilletrollet og til alle snulderbarna... nå har de våknet her i huset og de vil gjerne ha middag, så da er det vel over for denne gang??? let's hope! men god bedreing til alle dere!!!!
Urtete Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Åj, nå lurte du meg også! God bedring til lille snuppetrollungen din!:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Er det ikke typisk!! Håper det er noe som går raskt over og at du slipper dårlig samvittighet:-) Trollfar får steppe inn og yte dobbelt han, så Trollmor kan slippe den samvittigheten:-) God bedring!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Det er vel bare sånn det er, når man har blitt mamma er man dømt til livstid med dårlig samvittighet. Vi krysser fingrene for at feberen er forbigående. Prøv og kos deg på kurs du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå