Gå til innhold

bare lurer egentlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil alle vite kjønnet på babyen sin før den kommer, eller er det noen som vil vente med å vite det til babyen har kommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bestemt oss enda, så jeg vet ikke hva det blir til...

Skrevet

Vi vil vente til babyen kommer. Og det er det egentlig ikke noe spesiell grunn til...

Skrevet

Jeg ville det absolutt, men den lille bestemte seg for å ikke vise oss kjønnet sitt luringen ;-)

Skrevet

Vi ville vite det og det er en gutt =)

Vi var rett og slett nysgjerrige og dessuten er det veldig praktisk å vite hva man kan vente seg. Da tenker jeg på innkjøp av klær og utstyr først og fremst.

Men jeg forstår veldig godt den spenningen det må være å få den overraskelsen etter fødselen.

Skrevet

Vi vil vite det, slik at vi kan planlegge bedre mht innkjøp i forkant av fødsel! Og så er vi veeeldig spente :) Men det er ennå lenge til jeg er så langt, skal ikke til ul før 11.april (uke 19)....

Gjest MammaTil2 & LynVingen
Skrevet

Vi vet ikke kjønnet, vil heller ikke vite før fødselen - som noen sa første gang, verden er kommet så langt at det ikke finnes fler ting å undre seg over mer... så vi undrer oss, snakker navn og vedder på kjønn ;))

Skrevet

Min kjære har hele tiden sagt at han ikke vil vite det, og det er helt greit for min del. Så det blir en overraskelse i august. Men min mor er ikke helt enig i det. Hun vil helst vite alt. Hehe.

Får kjøpe nøytrale klær og annet utstyr før fødselen. :)

Skrevet

Jeg venter nr 4 og har aldri visst hvilket kjønn det er før babyen har kommet. Og det vet jeg ikke nå heller. Endel av spenningen det for meg - og ganske uviktig - da det vesentlige er om barnet faktisk er friskt og velskapt! Selvfølgelig nysgjerrig - men det er bare moro!

Skrevet

Venter også nr.4. Vi har ikke villet vite kjønnet med de tre første, men denne gangen ville vi det....og angrer ikke på det.. vi har to jenter og en gutt fra før, så kjønnet spilte ingen rolle...men morsomt at det ble en gutt. Da ble det to jenter og to gutter på oss...foreløpig ihvertfall.. :-)

Synes det er like spennende allikevel, og vi gleder oss alle sammen til sommeren kommmer....

:)

Skrevet

Vi vil gjerne vite kjønnet, greier ikke vente så håper vi får se det på ultralyd 12 mars:-D Vi valgte å få vite det første gang også og det ødela ingenting av spenningen. Uansett spenning nok for oss ved fødselen å se hvem dette lille mysteriet er og hvordan det er og ser ut. For vår del synes vi også det er praktisk av hensyn til innkjøp i forkant!

Skrevet

Vi vil gjerne vite det hvis legen ser det, men det er ikke et must:)

Skrevet

Da lurer jeg på, dere som vil vite det forteller dere det til alle hva det er eller holder dere det litt hemmelig?

Skrevet

Vi venter til den store dagen! Åpner ikke gaver før julaften så hvorfor vite kjønn før fødselen. :)

Skrevet

Jeg ville gjerne vite det på nr 1, samboeren min ikke, men når vi først var på ultralyd ble det til at vi spurte. Vi fortalte ikke kjønnet til noen andre - vanskelig å holde på det og alle prøvde å lure oss til å røpe det. Denne gangen betyr det ikke så mye for meg og mannen min ville ikke vite det, men på ultralyden begynte han og spørre - da sa jeg at nei...det ville du jo ikke vite så nå får vi vente :-) Han er nok veldig spent selv om han prøver å ville vente med å vite det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...