Lykkeligmammatiltre Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 noen som vet om man får ta med seg en paraplytrille inn på flyet der man sitter? altså ha den i hylla over el. eller må denne sendes med bagasjen?
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Vi fikk beskjed om at den enkelte flyplass har sine regler for dette, men at det er lite sannsynlig at man får ta med seg vogna inn på flyet. Må høre med de i innsjekk..
Lykkeligmammatiltre Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 buhu, håper bare det går...vi må bytte fly og vente noen timer på neste fly, så hadde vært enklest... noen andre som har fått lov til å ha m vognen inn?
housewife Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 jeg har en quinny zapp og den får man ta med inn på flyet. Når den er slått sammen og pakket i bagen så går den fint i hattehylla. Har flydd 3-4 ganger t/r med den og ennå ikke blitt nektet.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 ok så bra da:) hvor lang blir denne vogna? tror du den er kortere enn en paraplytrille som er slått sammen?
housewife Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 den blir 69 cm lang slått sammen. Det er nok kortere enn en paraplytrille, den slåes sammen på en annen måte som gjør at den blir veldig liten. Du kan se på den på http://www.quinny.com/ En super reisevogn, men den har sine begrensninger bla at ryggen ikke kan legges bakover. Men godt å slippe og bære ungen frem til flyet!
Lykkeligmammatiltre Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2007 ok hva betalte du for denne? og vet du om noen norske nettsiden hvor de selger den?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Jeg bare sier ved innsjekk: "enten får jeg ta med meg vognen til flyet slik at jeg får den når jeg går av flyet, eller så får dere sørge for at jeg har et eller annet å trille barnet mitt i til gaten og fra flyet når vi har landet..." :-) Har fungert hittil... hehe...
housewife Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 jeg har kjøpt min i England og betalte ca 1500 kr inkl fotpose. Mulig den er noe dyrere i Norge, men du kan vel kanskje bestille fra utlandet? De selger den også på ebay.co.uk både nye og brukte. Vet desverre ikke om norske nettsider, men det gjør kanskje noen andre..?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #10 Skrevet 22. februar 2007 Hei vært inne på Baybslynga.no? Eller finn.no? Der selger de bla Ergo seler! En kjempe fin "dings" som gjør det så lett å frakte barnet på fks en flyplass. Selv har jeg en sønn på 13 mnd nå. Vi har gått en times tur på skogen med denne selen. Han veier 13 kg men det gikk så greit. Et pluss er også at selen bare veier 450 gram. Sønnen min elsker å sitte i selen. Er han sutrete fra før, roer han seg med en gang han sitter i den. Barnet kan sitte foran, bak og på siden. Vi reiser med tung vogn og har derfor tenkt til å bruke selen på flyplassen. Prioriterer en robust vogn, da denne er "dagsengen" hans her hjemme. Lykke til!
Gemini77 Skrevet 22. februar 2007 #11 Skrevet 22. februar 2007 mammantildenvakre, De har 30 % på vogner (quinny zapp inludert) på Babyshop, og opprinnelige pris er 1999. Så da blir det 1399 for den. Vi holdt på å kjøpe den men ombestemte oss pga rett rygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå