Gå til innhold

Hvordan sover småttisene deres? Er de lette å legge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og hva gjør dere når dere skal legge de?

Guffen ammes på kvelden, deretter legger vi han og stryker han på ryggen til han roer seg. Så går vi ut av rommet og han sovner av seg selv. Hvis ikke går vi inn og stryker han litt til .

På morgenen tar han og jeg en lur inne. Da ammes og samsoves det i en time(sååå koselig! *sukk*:). Utpå dagen må jeg trille for å få han til å sove noe særlig..

Flere små som fremdeles må ha "spesialbehandling" selv om de er blitt ett år??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min på 18 mnd har ikke villet sove med oss siden han var 6 mnd. Absolutt ikke, det går ikke. Jeg syns det er koselig, skulle ønska han ville kose litt. Han sovner greit på kvelden og på dagen. Bare å klemme og synge litt ved sengekanten, og så legger vi han ned og sier god natt, og han sovner.

Skrevet

Her starter kvelden med kveldsmat kl 18, så er det ned å pusse tenner, synge god-natta sangen og legges i senga og sovner av seg seg selv. Da er klokka ca 18.30. Hav våkner stort sett 1-2 ganger før vi legger oss, må da dytte inn smokken, men sovner igjen med en gang. Tror ikke han er helt våken.

Står opp rundt halv sju, frokost kl 7.30, legges i vogna eller i senga for en lur rundt 9.30 og sovner av seg selv. Sovner fortere i vogna.

Har en lur igjen rundt kl 14 også. Kommer litt an på hva vi har gjort i løpet av dagen, hvor sliten han er. Han er snart 14 mnd. Så vi er heldige med sovinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...