mammantilH&A Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Min gutt på 5 mnd er fortsatt plaget av magen. Han promper, vrir seg og gråter. Mest når han ikke blir båret av meg... Vogn er umulig å kjøre hvis han ikke er trøtt, og han kan ikke lenger enn en par minutter å underholde seg selv. Våkner også ofte av et hyyyl ofte bare etter 10 min søvn. Noen med erfaring fra dette? Begynner å bli rimelig slien nå.....
grå :) Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 eldste her holdt på til hun var rundt året, men fjerna noen matvarer og det hjalp prøv å gi minifom før måltidene og evt karve eller fennikelte. de driver luft
mammantilH&A Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2007 Han bæsjer hver dag. Nå begynner den å bli litt tykkere og med litt mer lukt. Men vi har begynt med grøt, så det er nok det. Når han først bæsjer er det med et smil, men det kan være en del gråting og luft rett før. Det var ingen forskjell før og etter vi introduserte grøt, bortsett fra at han ikke trengte pupp hver anne time hele døgnet.
mammantilH&A Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 Minifom blir han ikke bedre av. Kanskje jeg kan prøve karvethe. Har prøvd sviske uten noe forskjell, men ikke malt. Skal prøve det og.
♡ A & E ♡ Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 har du prøvd sviskesaft eller sviskepure? sviskepure er mye mer effektiv enn safta. malt kan og brukes, en t-skje per 100 ml melk.
Murmeline Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 olje i grøten (glidemiddel til tarmene;)
mammantilH&A Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2007 Kjøper man sviskepure på glass, som man gjør med sviskesaften? Takk for alle tips!
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Lag pure selv og frys i isbit former.Det hjalp med malt her,men det er fortsatt endel gråting og han vrir seg når han puttrer.Prøv med massasje av magen,det hjelper-men må holde på et par uker...
♡ A & E ♡ Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Småfolk er de eneste som har sviskepure som jeg har sett og de kjøpes i glass. er bare noen butikker som har dem så en må lete litt! Lurer på om en av dem er Coop obs men er ikke helt sikker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå