Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte balderklinikken eg no...eg og vil ha 3 d ul...men ble litt sjokka for dei anbefalte dei at de beste bilder på 3d er mellom uke 15 og 25...jo tidligere jo bedre...har hørt uke 26-31 eg...men er de feil:)????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På majorstuaklinikken anbefalte dem mellom uke 24 og 32 tror jeg, så det er vel bare forskjellige meninger. Tror det med for sent er hvis hodet har festet seg eller er på vei til det så er ansiktet i bekkenet og vanskelig å få sett. Jeg tok i uke 31 og fikk kjempefine bilder av ansiket og alt!

Skrevet

På majorstuaklinikken sa de at det ofte er litt koseligere rundt uke 27-29 for da har babyen litt mer bollekinn.. Før uke 24 er ikke bra for da er det så mye forstervann og etter uke 33 er hodet nede i bekkenet.. Er det de sa til oss hvertfall....

Skrevet

Heisann. Jeg er i uke 23 nå, og ringte Majorstuaklinikken for å bestille time i går. Vi ble enige om uke 28, da barnets ansikt ikke er ferdig utviklet nå. hvis du går inn på www.majorstuaklinikken.no ser du en liten film av et foster som er 28 uker gammelt. :)

Skrevet

Jøss.. vi fikk og beskjed om uke 24-32. Dette var på Nøtterøy ultalydinstitutt.

Skrevet

Virker som det er litt forskjellig praksis på 3D ul.

Min gynekolog som holder på med det foreslår enten tidlig, ca uke 12. Venter man til uke 15 blir ikke bildene så fine.

Midt i svangerskapet er det ingen vits, babyen er for stor for å se hele og for liten til at den er noe "pen". Fortsatt veldig tynn og "uferdig".

Vi ble anbefalt å komme i uke 31. Da har babyen lagt på seg og man kan se tydelige trekk i ansiktet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...