Gå til innhold

Har tassene egentlig økedager etter fyllte 6 mnd?

Anbefalte innlegg

Vi driver samsoving, men jeg vil helst slutte snart fordi ryggen skjærer seg. Har prøvd å få han i egen seng, men i natt skar det seg fordi han har økedag....typpisk.

Så tenkte jeg at det er bare litt over 1 mnd til han er 6 mnd, og kanskje jeg skal utsette sov i egen seng prosjektet til han er 6 mnd.

Bare håpe at skuldre og rygg klarer seg i en mnd til.

Fortsetter under...

Tror jeg legger prosjektet "sove i egen seng" litt på is, tar meg en tur på H&D i morgen for å kjøpe litt puter og sånn.

Etter han blir 6 mnd, så får jeg prøve mere da. Dessuten vil pappaen helst ha babyen i sengen sammen med oss. Han synes det er så kos.

Jeg slet også med nakke, skuldre og rygg pga. samsovingen på den tiden, men jo større Martine ble, jo bedre ble det. Mindre amminger hadde lite å si egentlig, tror det er vanen pluss at man ikke er så anspent og redd for å ligge på dem. Etterhvert ruller og krabber de litt rundt selv. Hun er to år og en måned nå, og vi planlegger å fortsette samsovingen så lenge hun vil. Og om to måneder blir vi fire i senga... Godt vi allerede har utvidet den.

Og ja - økedager kan komme etter 6 mnd også. Hadde den siste rundt 15 mnd i forbindelse med omgangssyke (om vi ser bort fra det desperate, men akk så mislykkede forsøket hennes i høst da melka nesten forsvant av graviditeten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...