Gjest Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Vi driver samsoving, men jeg vil helst slutte snart fordi ryggen skjærer seg. Har prøvd å få han i egen seng, men i natt skar det seg fordi han har økedag....typpisk. Så tenkte jeg at det er bare litt over 1 mnd til han er 6 mnd, og kanskje jeg skal utsette sov i egen seng prosjektet til han er 6 mnd. Bare håpe at skuldre og rygg klarer seg i en mnd til.
Expat Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jo, ja, men de tar det ofte i fast føde da? Har du forsøkt å ta frem den lange gravidputa? Eller ha en pute imellom knærne? Og husk at skulderen må være på madrassen, hodet på puta.
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Tror jeg legger prosjektet "sove i egen seng" litt på is, tar meg en tur på H&D i morgen for å kjøpe litt puter og sånn. Etter han blir 6 mnd, så får jeg prøve mere da. Dessuten vil pappaen helst ha babyen i sengen sammen med oss. Han synes det er så kos.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg slet også med nakke, skuldre og rygg pga. samsovingen på den tiden, men jo større Martine ble, jo bedre ble det. Mindre amminger hadde lite å si egentlig, tror det er vanen pluss at man ikke er så anspent og redd for å ligge på dem. Etterhvert ruller og krabber de litt rundt selv. Hun er to år og en måned nå, og vi planlegger å fortsette samsovingen så lenge hun vil. Og om to måneder blir vi fire i senga... Godt vi allerede har utvidet den.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Og ja - økedager kan komme etter 6 mnd også. Hadde den siste rundt 15 mnd i forbindelse med omgangssyke (om vi ser bort fra det desperate, men akk så mislykkede forsøket hennes i høst da melka nesten forsvant av graviditeten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå