ChaChi Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Tuppa sover mye på dagtid, og gjerne 3-4 timer om jeg ikke vekker henne.. Jeg gjør det da, og lar henne få en dupp på to timer midt på dagen, og alle andre dupper rundt en time. Hun er ikke våken mer enn max to timer i gangen, som oftest bare 1-1,5 timer. så det blir en del soving.. mellom 24 og 09 våkner hun bare for mat. regner med det er normalt, og babyer er jo så forskjellige. men er det noen andre som har hatt/har sånne sovebabyer? og når ca kviknet de litt mer til og var mer våken? syns ikke jeg gjør annet enn og vekke baby eller prøve og holde henne våken jeg.. (hun sover så dårlig på natten om hun får sove for mye på dagen..)
energica Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Hei Jeg har gjort mye for å få mi til å sove mye jeg da. 2 første mnd sov hun nesten ikke, men nå sover hun ca 17 t i døgnet og er 6 mnd. Hun er også oppe maks 2 timer av gangen Søvn avler søvn Alt er vist normalt, vist du spør helsestasjon da.. hehe
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 min nr 2 sov nesten ingen ting.Bare 1 time på dagen.Min venninne har en datter som er like gammel,som sov ekstremt mye.Hvertfall 5 timer på dagen,itillegg til 7-7,til hun var over 1 år. Likevel var de like raske til å gå og snakke.Jeg var nok litt misunnelig,for det var i perioder litt slitsomt at han var så aktiv.Så bare kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå