Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Jeg og samboeren har vært sammen i 4 år nå,venter vårt 1 barn om bare noen dager. Stebarna min er 5,9 og 12 år. Sånn henger det sammen,barnas mor er til tider ruskende gal,makan til ustabilt menneske skal man lete lenge etter. Uansett hva jeg og samboer gjør,klarer hun å finne noe nytt galt. Hun forlanger at siden vi er 2,så skal vi hjelpe henne i situasjoner,men hun skal aldri hjelpe oss tilbake. Hun har selv kjæreste som ikke bor der for han orker ikke pga av barna. Hvis vi skal bytte helg,kan aldri hun,men hvis vi ikke kan blir det ett sant helvete! Vi er så lei av å måtte krangle med henne! For noen uker siden så kom hun en kveld med den midterste gutten,ringte på døra vår og sa hun hadde kastet han ut og bare dro sin vei! Vi ble så sinte,for man kaster ikke ut ett barn på 9 år.. Hun mener også at vi må rydde opp i hennes problemer med denne gutten,men hos oss er han verdens snilleste så samboeren min mener at det må hun ta tak i selv når problemet er hjemme hos henne. oG hun finner stadig på noe nytt. Først ville hun at vi skulle ha de annenhver helg,så måtte vi ha de annenhver uke for hun orket ikke mer,men etter ett par måneder hadde hun ikke råd til å ha de annenhver uke allikevell og tilbake til annenhver helg måtte vi. Synes synd på barna som blir kasteballer! Og vi har føyd oss mye for ikke å lage bråk.. Måtte bare få ut litt frustrasjon nå!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Uff, det høres ut som et typisk eksempel på omsorgsvikt! Hva med å foreslå at dere tar barna 100%?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå