Gå til innhold

Leker dere mye med ungen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får sååå dårlig samvittighet fordi jeg sitter med datan ei bittelita stund når hun er våken. Føler jeg bør leke med henne hele tida... Hun er 11 uker. tilbringer ganske mye tid med henne å gulvet, men får dårlig samvittighet så snart jeg gjør noe annet når hun er våken... Leker dere mye med babyen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, dette er kjent. Jeg er vel ikke så overvettes aktiv på gulvet nei, det blir mer når babyen blir ca 5 mnd tenker jeg. Nå går det mest i lek med toårigen. Babyen får sin stimulering i korte økter gjennom dagen, hun ligger mye på sofaen med babygymmen. Og puhhh, nå når begge sover, ja da sitter jeg her på dataen.

Skrevet

jeg leker en del med babyen min.. han er rundt 11 uker han og :) men han er også en del alene..lar han stort sett ligge alene når han ikke griner.. og så trener vi litt, (han ligger på magen,) så ser han litt på film, mens jeg sitter å skravler her inne på dib.. hehe...!

hun sier vel ifra når hun synes det er på tide at du gir henne oppmerksomhet igjen.. gjør i allefall min.. hehe :)

Skrevet

Ser han på film?? :)

Hva er det du setter på til han da?

Skrevet

ehhh, elleve uker og film. er det sunt?

Skrevet

setter på "Care Bears" de søte bamsene.. da ligger han i vippestolen og følger spent med, og smiler noe forferdelig :) hehe..

Skrevet

Sååå søøøt =0) tulla her elsker tv. Samme gjorde hennes onkel så masse tv fra han var bitteliten. Meget flott fyr ikke tatt noe skade av det =0).

Tulla her leker endel alene. Vil att hun skal lære att man ikke trenger være sammen med henne hele tiden. Er mye ute å leker tulla her er 8 måneder hun er gla å leke med andre barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...