Gå til innhold

Til mamma71 ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia! så du hadde et spm. inne på det innlegget om hvor vi bor..., jeg svarte, men det havna midt inne der så jeg vet ikke om du så det;-)

Jeg bor i Gjøvik ja, på Tongjordet. Det jeg lurte på, er om du har vært på de BIM treffene i Gjøvik? jeg har ikke fått kommet meg av gårde jeg, men har vurdert det.. Enn du? bor du i Gjøvik eller ommegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, jeg bor også på Tongjordet! Hvilken gate? Hvis du ikke vil oppgi full adresse her, kan du gi meg en melding på profilen min.

Har ikke vært på de treffene ennå, vet ikke om jeg har så kjempebehov heller. Har to fra før, og det kan bli nok barneprat ellers i hverdagen også, men jeg kunne tenke meg å se hva det er for noe.... Tror nok jeg vil være den eldste der... Har du barn fra før?

Skrevet

Bor i Tårnvegen:) Har en gutt på 2,5 fra før.., Er litt nyskjerrig på de treffene, kjenner ikke så mange som er gravid eller har barn, da de fleste vennene våre ikke har begynt med det enda;-) så vurderer å ta en tur på det neste treffet til uka, er jo alltids stas med en tur ut av huset å skravle litt:) Hiv deg på du og da!!:)

Skrevet

Bor selv i Peer Gyntsvei, vet godt hvor Tårnveien er, ja, bare få kvartaler unna. Neste uke har vi vinterferie, og vi skal på hytta på fjellet, hvis minstemann her blir frisk fra influensaen innen helgen.... Men jeg kan ta en tur ved neste anledning, det er jo stadig noen treff. Artig at man treffer noen rett i nabolaget her på BIM, og at vi har termin nesten samtidig. Pussige greier. Vi må holde kontakten, i hvert fall.

Skrevet

En ting til: få deg en profil, så kan vi legge hverandre til kontaktlisten..... :-)

Skrevet

Ja det må vi:) Er opptatt om dagen, driver å restaurerer huset. Vi bor i det store gule huset i krysset av kallerudveien-Tårnvegen, som driver å får nye vegger og vinduer:) Ser deg kanskje på et av de treffene da? evt. her:) Vi snakkes;)

Skrevet

Skal ordne med en profil ja:)

Skrevet

Kjenner til huset, ja, og da skjønner jeg at dere har litt å henge fingrene i... :-) Vi snakkes!

Skrevet

Hehe...Du sier ikke det:)

har laga en profil nå, men den ble noe mangelfull. Får oppdatere litt siden når jeg ikke er opptatt på jobb:)

Skrevet

Hei!

Blander jeg meg i en privat samtale jeg nå? Synes bare det var moro med to fra Gjøvik. Jeg bor også på Gjøvik! Ny her på BiM. Vi (mannen min og jeg) skal, hvis alt går etter planen, få en gutt i begynnelsen av juni, termin 3. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...