et lite mirakel Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Har ei tulle på elleve uker nå. Får dårlig samvittighet for alt, føler at jeg skulle gjort ting annerledes osv... Enten leker jeg for lite med henne, sørger ikke for at hun får søvnen hun trenger, er ikke glad nok i henne(vil vel enda ikke karakterisere det som det berømte"største i verden"), får dårlig samvittighet når jeg blir irritert på henne(fordi hun ikke sover ol), når jeg ikke prioriterer henne forran alt når hun er våken osv... I tillegg har jeg ofte følelsen av at hun ikke liker meg...er ikke det litt tåpelig...?!
♡ A & E ♡ Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Kjenner veldig få mammaer som ikke har dårlig samvittighet for noe! Er nok bare noe man må leve med og slutte å sammenligne seg selv med andre. Vet akkurat åssen du har det!
Da HarViTreUnger Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Velkommen til klubben )) Også er vel vi i Norge i verdenseliten når det gjelder dårlig samvittighet. Vi er ekstreme når det gjelder regler for hva som er riktig og galt - og vi som ikke følger disse reglene slavisk får til tider dårlig samvittighet... Men man kan også bestemme seg for å ikke gi den dårlige samvittigheten så stor plass i livet sitt.
Mammaja 120107 Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Høres ut som om du er en flott mamma. Vær realistisk i forventningene til deg selv, du trenger også litt egentid. Du kan ikke alltid leke med babyen. Hvis du merker babyen reagerer på deg så kan det være fordi du er stresset og irritabel. Hvis du klarer å slappe av og bestemme deg for at du gjør en god nok jobb kan kanskej det hjelpe. Kjærligheten kommer, helt sikkert, det kan ta litt tid, det kan jo være litt kjedelig når de er så små og gir så få tilbakemeldinger. Det er det siste du behøver å bekymre deg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå