Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Noen som vet hvor man får tak i mammaklær i store størrelser? Syns alle butikker som selger mammaklær bare tar inn til de som er små før de blir gravide. Var stor før jeg ble gravid...og har ikke akkurat blitt mindre etter at spiren begynte å vokse :-)
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Synes H&M har greie str på klærne sine. Jeg er normalt en str L. Men i mammaklærne fra H&M har jeg måtte gå ned en str., ihverfall i bukser.
Ma-i Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Gå på nett. Bor du i eller skal til Oslo anbefaler jeg Svangerskapet på Majorstua de har store størrelser og en del forskjellig. Kansje ikke så myew i nettbutikken akkurat nå, men de har slideshow av merkene de har nederst på siden. H&M passer ikke meg som gravid i det hele tatt, synst de har merkelig fasong og ganske lange armer og bein. Har ikke mulighet å bruk BiB på H&M heller det blir også feil fasong nå. Andre synst at H&M er en drøm. så du må prøve deg fram selv. På nettbutikker er det mye forskjellig og mange har store størrelser. Mammashop i bergen fks. Søk på nett, du finner flere Svenske og dANSKE NETTBUTIKKER SOM SENDER KJAPT TIL nORGE OGSÅ. lYKKE TIL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå