marenmor Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Er det andre som har hatt det ogsaa? er 16+6 i dag og har hatt litt rosa aktig utflod siden i gaar. Hadde bloedning i uke 9 og var til ul da, alt var bra og han sa at det kunne komme tilbake tilogmed uke 16 og at det ikke var noe aa bekymre seg for. har ikke hatt noe etter det, untatt disse to dagene da. Hadde sex for ca 5 dager siden bloedde ikke da, men kan de ha noe med saken aa gjoere? Er litt bekymret, noen som har hatt noe lignende? Var til ul i uke 12 ogsaa og alt var bra da, hoerte hjertelyden i uke 14 og skal til jm om en uke.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg og hadde litt rosa utflod i dagmorges, da jeg var på do nettopp hadde jeg ikke noe.. Har hatt utslag på blod i alle urinprøver jeg har levert, men ingen urinveisinfeksjon så de rekner med det kommer fra utfloden..Fått påvist hjertelyd for 1 uke siden ( er i uke 17) og også i uke 12. Jeg kjenner også liv. Alt ser ut til å være bra med barnet i følge JM. Hun sa jeg antakeligvis hadde skjøre blodkar eller at morkaken lå litt lavt, men at det trolig ikke var noe farlig. Skal på ordinær UL på mandag da skal de skjekke årsaken til blødningene.. Men jeg ville kanskje ringt legen for sikkerhetsskyld hvis jeg var deg. . Tror du hadde blødd tidligere hvis det hadde vært sexen... Men det er sikkert ikke noe så lenge du ikke har vondt =) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå