Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hei, jeg fikk en liten gutt for 6mnd siden, går nå og vurderer en til, hvorfor ikke bare få to på rappen? Men så har jeg hørt at man må vente minst 1 år osv.. hvorfor det? Noen som har erfaring med snar nr 2? Her ble jeg gravid på første forsøk sist, svangerskapet gikk greit samme med fødselen. Har ikke brukt noe prevensjon til nå, og fikk mensen tilbake rett etter renselsen!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Kjenner veldig mange som har tette barn (12 -18 mnd mellom 1. og 2.mann), og de ville ikke hatt de så tette hvis de fikk velge omigjen! Men, det er jo kun de første årene, så blir det bare bedre og bedre! Vi prøver på nummer 2, og da blir det ca 28 mnd mellom dem hvis jeg snart får bolle i ovnen! Frem til jenten min var 6-7 mnd hadde jeg også lyst på nummer 2, men nå er det så travelt at jeg er glad vi har ventet! Det er stor forskjell fra når babyen bare ligger på ryggen og gurgler til barnet løper og klatrer, putter alt i munnen og må følges hvert sekund av dagen! Tenk da å ha 2 barn med helt forskjellige behov! Sikkert fordeler og ulemper uansett når man får nummer 2!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå