Gå til innhold

Dere som har hatt SA /MA. I hvilken uke mistet du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mai 2005 var jeg i min 12 uke. Det gikk 1.5 år før jeg ble gravid igjen..

Skrevet

Min søster mistet i MA nettopp, det oppdaget hun på kontroll i uke 12, men legene trodde på utviklingen at det hadde stoppet i uke 7-9....veldig trist, men hun er gravid igjen allerede tok bare en mensen i mellom det!

Skrevet

Hadde en MA i uke 11 i oktober 2004 og det tok 2 år og 5 prøverørsforsøk før jeg ble gravid igjen. Ikke akkurat normalt...

Skrevet

Vi har mistet i uke 8 og uke 12, nå har vi passert det og venter barn i juni. Har også to friske fine gutter på 6,5 og 8 år.

Skrevet

Hadde MA i uke 11 sommeren 2005. Legen trodde fosteret hadde dødd i uke 8. Tok 1 år og 1 mnd før jeg ble gravid igjen.

Skrevet

Har hatt 3 ma, og blei oppdaget i uke 7-9-11. Blei gravid igjen med en gang vi prøvde alle gangene. Fikk beskjed om å vente iallefall 2 mens, men hører man sier så forskjellig på akkurat det. Er gravid i uke 26 no, og har ei jente fra før av.:)

Skrevet

Jeg mistet i uke 7 (SA.) Fikk beskjed av legen om aa vente en syklus, og det gjorde vi. Ble gravid igjen neste maaned.

Skrevet

Mistet i SA feb 06 - i 9. uke. Ble gravid på ny i august er nå 25 uker på vei

Skrevet

Hadde en ma i uke 13. Fosteret døde i uke 9/10.

Tok 8 mnd'r å bli gravid igjen!

Skrevet

Hadde en MA. Hadde utskrapning i uke 10. Da hadde fosteret vært død en ukes tid etter str å dømme.

Skrevet

Hadde en SA i begynnelsen av Oktober 2006. Da var jeg 6 uker på vei. Etter SA hadde jeg en mens og så ble jeg gravid igjen - Nå er jeg 15 uker på vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...