Mamman til gullet og klumpen Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Jeg vil sette opp håret mitt hos frisøren til bryllupet, har hår nesten til skuldrene og frisyren jeg har sett for meg ser ganske enkel ut. Men hva koster dette egentlig? Hva inkluderer prisen? Hører jo innimellom om prøvetime, er det valgfritt eller følger det med i prisen automatisk? Kommer til å gjøre det i lillestrøm eler strømmen. Kristins brudesalong anbefalte ei, huff nå husker jeg ikke hvilken salong det er og ikke hva hun heter. Men hun er visst norgesmester i brudefrisering- men da er hun sikkert dyr også tenker jeg da...
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Det er helt sinnsykt. Trodde jeg ville det jeg også men prisene er fra 2500 og oppover..Grøsser bare av tanken..
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 HÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2500 kr, hjelp! Jeg trodde kanskje det lå på ca 1000 kr. Ei venninne av meg var frisør for noen år siden, og da tok de 500 kr, ante ikke at det hadde blitt så mye dyrere. Da er det uaktuelt, herregud- kan da ikke koste 2500 kr!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg må betale 2800 for frisør og make up med prøvetime. Det er inkl noe friskt å spise når jeg sitter der
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 2500 er egentlig ikke så veldig dyrt når man tenker seg om, spesielt hvis det er inkludert prøvetime og mat og drikke på dagen. Frisøren som ordner bruder setter gjerne av hele eller halve dagen for å gjøre jobben sin best mulig, og ofte er det også 2 frisører som jobber med bruden. 1 sminker og 1 tar håret.... Men prisene kan variere veldig fra salong til salong, og de fleste har en pris for første halvtime, også en annen pris for de resterende timene - så prisen kommer jo ann på hvordan du vil ha håret ditt. Noen frisyrer er jo mye mer tidkrevende enn andre.
aanonym Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Du må nok regne med omkring 2500, ja - uten sminke eller annet. Helt sinnsykt.
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 HVor gjorde du det? Inkl. sminke er 3500 det beste jeg har funnet...Og jeg er såååå klønete når det gjelder hår...
To gutter + spire Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Jeg også ringte rundt og fikk priser fra 2000- 3800 ! Det er helt sykt ! Har ei veninnde som er frisør og hun mener at prisene er helt overdrevet og at de utnytter brudene ! men det er jo big buissness for dem - for det er jo en dag man vil at alt skal være perfekt ! og da betaler de fleste masse for det! Jeg slipper billig unna da ..min kjæres forlover sin samboer er frisør og har ansvaret for brudepynting der hun jobber. Så hun har sagt at hun vil pynte meg! Vi skjekker inn tidlig på suiten - så koser vi oss der med champis (iallefall jeg - må sikkert roe nervene hehe) De to tusen jeg skulle brukt på frisør kan vi bruke på suiten! Perfekt!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Tror d er veldig forskjellig..Jeg skal betale 1500 for oppsett og prøvetime..Sminke 200kr timen ..så kanskje en 1700 for alt...syns ikke det var så dyrt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå