Gå til innhold

Dere som har barn som sover kun korte dupper på dagtid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort er her definert som 30-45 min ca.

Hvor lenge mellom duppene klarer barnet da å holde seg våkent?

Og hvor gammelt er det?

Håper på flere svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sover 2-3 dupper ( ca. 20-30 min), klarer å holde sg våken 1-3 timer, 6,5 mnd

Skrevet

våken 1-2 timer, blir trøtt og sovner, og våkner når hun blir sulten. Også er hun våken 4-5 timer i strekk iløpet av en dag. også rundt 3-4 smålurer mellom 30 min-1time. Hun er 9 uker i dag

Skrevet

Slik var lillegutt frem til han var ca 7 mnd. Da begynte han å sove lenger og nå sover han rundt 2 timer av gangen. Så det kan endre seg. Før sov han rundt 30 min og var våken i 1,5 time før jeg la han igjen. Passet alltid på klokken så jeg la han før han var overtrøtt. Så gikk vi opp til 2 timer mellom da han var rundt 6-7 mnd.

Skrevet

ca 1,5 -2 t.. ;=) 4,5 mnd

Skrevet

Han er våken i ca 4 til 5 timer, og sover da i ca. 10 til 20min. Hadde vært storfornøyd om han sov i 45 min! Han er 3,5 mnd.

Skrevet

Sover ca 3 lurer på dagtid på ca 30 min hver. Er våken i 1,5-2 timer i mellom hvre lur

Skrevet

5 1/2 mnd forresten

Skrevet

sover i ca 30 min og er våken 2-3 timer. er 8,5 mnd og superaktiv.

Skrevet

Mamma til mariell:

Har dere veldig korte dager da eller? Siden hun bare har tre lurer. Altså sover hun lenge og legger seg tidlig?

Skrevet

Sånn var jenta mi også til hun ble 7 måneder! Sov 15-30 minutter. Trøtt igjen etter 1,5-2 timer...

Nå er hun 8 måneder, sover 2 dupper på ca 2 timer hver. Har bare gått seg til på en eller annen måte.

De første 4 månedene sov hun ingen dupper mellom 8 på morgenen og 23 på kvelden, men slet endel med kolikk da!!!

Skrevet

Står opp klokken 9

Lur klokken 11 og sover til 11.30

lur igjen klokken 13.30 til 14

lur igjen klokken 16 til 16.30

Går på badet mellom 18-18.30.

Sover til klokken er 19

Dette er jo ca tider. Noen ganger er hun trøtt etter bare 1 1//2 time men vanligvis etter 2 timer

Er greit å få litt voksen tid syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...