2 prinsesse +? Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 jeg abonerer å synes det er ett ok blad i disse månene
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg pleier å kjøpe det, og synes det er et koselig blad. Mye gjentakelse blir det selvsagt, men noe nytt innimellom også. Ellers er jo fødselsrepportasjene fryktelig spennende da! Hadde selv med journalist og fotograf fra Gravid på forrige fødsel, og vi fikk så masse flotte bilder, fantastiske minner.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Må nesten abonnere på det når jeg er gravid! Syns det er litt kjedelig å lese alle de andre bladene om dagen. Der er det bare mote og reise tips somjeg ikke får testet ut uansett! )
♥ivf m/prins♥ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2007 Hei Lone:) Det kommer bare ut 6 ganger i året. Du får nå 4 utgaver til 219 kr og et smykket til. Syns det så litt pent ut jeg da:) Du finner tilbudet her inne på BIM nå. Annonsen ligger og flyter en eller anne plass. Er det du som er innlagt? Håper det går bra med deg og lykke til videre! Klemmer:)
snurrebolla Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Jeg abonnerer også på det og synes det er veldig bra. Mye nyttig for en 1.gangs mor der. Til og med min samboer leser det ganske mye :-) Jeg fikk ikke smykke jeg . Men det er bare et par uker sider jeg betalte det... det kommer kanskje i etterkant??
Poteto Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 eg syns det er eit kjempe bra nå mye tips, reportasjer ol..
Jeenie Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 abonerer ikke, men har kjøpt de to bladene som har kommet ut siden jeg ble gravid, og kommer nok til å kjøpe de neste også så lenge jeg er det..
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Forrige gang syns jeg det var et supert blad. Nå er det ikke så mye nytt, men leser ja:)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 20. februar 2007 #12 Skrevet 20. februar 2007 Jepp jeg gjør det og syns det er et fint blad
Lone35 =0) Skrevet 20. februar 2007 #13 Skrevet 20. februar 2007 Hei ivf m/baby... Ja det er meg som ligger på sykehuset. Og her prøver en å slå ihjel tida med alt mulig vettu. Man porsjonerer spennende ting som skal skje. Enten det gjelder en tur i kiosken, en telefonsamtale, meldinger, besøk, dusjing, måltider, tv-program, og ikke minst Bimming! Jeg har nå vært i kiosken og kjøpt Gravid-bladet. Spennende å se hva de skriver. Takk for gode ønsker. Jeg blir nok "å se" mye her inne de neste månedene. Bim er mitt liv nå!!! he he
2 prinsesse +? Skrevet 20. februar 2007 #14 Skrevet 20. februar 2007 til deg som ikke hadde fått smykket ,det tok lang tid etter æ hadde betalt til det kom.
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 20. februar 2007 #16 Skrevet 20. februar 2007 Ja synes det er ett ok blad. Tenkte faktisk å bestille meg noen tidligere nr om tvilling-graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå