Gå til innhold

dere som fullammer har dere fått mensen ?


Yana

Anbefalte innlegg

Jeg vart irritert idag, da jeg våkna til det som ser ut til å vere mensen. Og vesla er bare 7 uker og det er maks 3 timer mellom måltida.

 

Sist tok det mye lengre tid. Hadde håpa iallefall å få sprialen sett i først slik at jeg kanskje var en av de heldige som slapp unna mensen.

UFF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk mensen etter 5 uker..... fikk den igjen igår..... urettferdig.

Men for å ikke få eggløsning/mensen må man amme annenhver time hele døgnet... Og det gidder jeg ikke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullammer og har ikke fått mensen. Jeg ammer ikke hver andre timer. Jeg ammer ca hver tredje time, men har en økt på formiddag som er mellom 4 og 5 timer... da sover poden så godt. har også en økt på rundt 4 timer på natten.. Forrige gang gikk det 7 måneder og jeg håper det går like lang tid denne gangen også. Håper jeg er så heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Håkon er 3,5mnd og jeg fikk mensen for 1,5mnd siden. Har hatt den 4 ganger allerede pga Cerazette. Håper den snart stabiliserer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk mensen i dag. snuppa er 8 uker, så her tok det ikke lang tid gitt... kjipt. har også begynt på cerazette(i dag faktisk), kommer jeg til å blø i evigheter, sånn som mange andre her inne, slutter jeg på dagen. håper jeg er heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ingen mens her, tulla er 2 mnd. Satser på å få satt inn spiralen før mensen kommer, så kanskje jeg slipper mensen på noen år....det er lov å håpe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope...heldigvis og den kan holde seg unna leeeenge til...

Forrige gang gikk det litt over 4 mnd før jeg fikk den... Fullammer/fullammet begge gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her kom mensen som kasta på meg :-( etter 6 uker..

desverre. og det ammes hver 3.tim. Men har ikke fått den igjen etter det, men er nok rett rundt hjørnet. Føles som jeg er 16 år igjen og har null kontroll på periodene!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullammer ikke da, men har ammet/pumpet inntil jeg nylig sluttet pga lite melk. Og jaggu meg, fikk mensen igår, junior er snart 3 mnd...hadde håpet det skulle gå litt lenger tid, men men...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...