Gå til innhold

Får ikke gjort en dritt når katten er inne....


månefuglen og lille thea

Anbefalte innlegg

Mest fordi jeg ikke tør å la tuppa og katten være alene sammen.

Skulle så gjerne vaska klær idag..... Men har ikke samvittighet til å jage ut katten når han har vært ute hele natta. Han er litt interresert i Thea, er litt redd for at han tror hun vil leke når hun peiver med armer og føtter. Også er jeg redd han skal slikke henne på munnen og fingrene og få masse bakterier i seg. Er jeg paranoid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, synes ikke du er paranoid! Har det samme problemet her. Synes det er SKIKKELIG slitsomt. Men katta vår er skikkelig innmari og da, skal ikke ut, skal bare mase osv osv. Vi har sikkert skjemt henne bort...

Men jeg har begynt å lempe pus ut...Hun er inne hele natta. Problemet er at når jeg slipper henne ut går det 5 min så sitter hun og mjauer som besatt. Tør absolutt ikke la henne være i nærheten av Mira. Pus har bitt oss flere ganger, så jeg er redd hun skal gjøre Mira noe, pluss alle bakteriene pus drar med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min ersom et gnagsår,så jeg slipper å hive han ut når jeg skal vaske klær å sånn..han er med overalt..hehe

Han bryr seg ikke om malin,snuser kun på henne av og til..

Så jeg er ikke så redd for at han skal gjøre henne noe. Vi har hatt mye besøk av babyer og større unger før Malin ble født,å han har aldri brydd seg om unger.!

Men som sagt,man vet jo aldri,har jo hørt mange grusomme historier om katt og baby.

Men tror d går helt fint,blir gøy når Malin kravler etter og skal rive han i halen..hehe..

Vi får vel bare passe på!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt at du ikke tør å la dem være alene sammen!

Her har jeg samme problem, bare at vi har gris da. Er livredd at han skal gjøre Evelina noe. En 40 kilos gris er ikke til å spøke med. Dessuten er han ganske så sjefete.. Bare hvis han tråkker på henne kan han jo drepe henne. Griser er vel ikke akkurat kjent for å være forsiktige heller. Der er det vist bare å presse seg på! Han kan jo også skade henne uten vilje, for blir han redd så løper han gjerne og hopper i sofaen, hjelpes om han treffer henne altså! Kjempeslitsomt å måtte passe på hele tiden.

Her skal grisen nå på en lengre ferie. Har funnet ei med et småbruk som kan ta han, men hun har ikke mulighet før etter påske.

Selv om vi er kjempegla i han så skal det bli deilig når han skal flytte... synes vi er heldig som har fått plassert han bort, da kan vi ihvertfall besøke han:) Dessuten ville det vært tragiskt å være nødt til å avlive en frisk gris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...