Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har et risikosvangerskap så både forrigegang og denne gang har jeg tatt masse UL. Både på sykehuset her jeg bor og på St.olav. Denne UL maskina jordmora hadde var noe av det dårligeste jeg har sett. De andre gangene har jeg tatt UL hos lege, men i dag var det den ordinære. Spurte om hun så kjønn og svarte meg bare at det var veldig vanskelig å se.. Tror ikke hun prøvde å sjekke engang, eller så er den maskina så dårlig at det faktisk nesten er umulig å se slikt. Ikke vet jeg. Fikk ikke vite kjønn med den første heller før jeg ble sendt til St.olavs for undersøkelser, og det var bare etpar dager før fødselen. Den forrige UL tok jeg i uke 12 på St.olavs og da så jeg faktisk et lite barn der inne. Denne gang så er jeg 17 uker på vei (ifølge ny termin) og jeg så mye mindre enn sist. Var såvidt jeg så at det var en unge der inne..
♥ivf m/prins♥ Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Kan du ikke få tatt en UL til da? Jeg tok UL 6+1 og 11+6 og skal ha UL når jeg er 18 fullgåtte uker, altså om 3 uker. Og skal vel ha en eller to til etter det. Siden du har et risikosvangerskap, så kan du vel lett få en UL til om du skulle være bekymret eller noe? Eller du kan jo gå privat, det er nok verdt penga det å få se babyen i 3D og få med seg en filmsnutt hjem:) Uansett, lykke til videre:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Joda får nok flere UL, men problemet er at de på sykehuset er jeg bor ikke ønsker å fortelle hvilken kjønn det inne i magen.. Så derfor hadde jeg virkelig håpet at jordmor ville fortelle meg det.. Vurderer å ta 3D, men må reise et stykke da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå