Gå til innhold

Pappaen og jeg er litt i utakt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert et vanlig problem...?? Men jeg prøver likevel...

Svangerskapet hittil har gått knirkefritt.. lite humørsvingninger..lite plager.. har kunnet være i full jobb... MEN...

Jnå er jeg i 34. uke og begynner å virkelig merke at jeg er gravid!! Ting er tyngre.. jeg blir mest sannsynlig sykemeldt snart.. humøret er mer ustabilt. Samboer har vært en god støtte hele veien... men nå begynner jeg å føle meg helt misforstått. Senest i går hadde vi en lang "diskusjon" om hvorvidt jeg har blitt mindre kosete og hva det skyldes... ( vi har en litt stormfull fortid og små ting blir lett veldig store..) Jeg har virkelig PRØVD å få ham til å forstå at jeg ikke alltid er i like god form... men siden jeg har hatt et så problemfritt svangerskap virker det ikke som han tror helt på meg. Jeg har sagt at han godt kan lese litt og kanskje prøve å sette seg litt inn i ting.. men han påstår at det ikke vil hjelpe... at å lese en masse " tekster" ikke vil gjøre noen forskjell. Hvordan kan han vite det hvis han ikke en gang har giddet å åpne en bok?? eller slå opp på en nettside??

Krever jeg mye når jeg ber pent om han ikke kan plukke opp en bok og lese litt?? For jeg synes det er slitsomt å hele tiden måtte forklare alt om min egen sinnstemning og hvorfor jeg oppfører meg sånn eller sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...