Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Er gravid med nr 2 i uke 14, fått litt mage, men det er sikkert 2 uker siden jeg kjente noen stikkinger eller andre symptomer. Kan ikke huske hvordan det var med førstemann...
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Helt normalt! Hadde nesten ikke stikninger eller noe etter uke 8 jeg.. Nå er jeg i uke 18, og hadde det ikke vært for at magen vokser og jeg kjenner spark tror jeg neimen ikke det hadde vært noe der jeg heller:-) Så bare nyt det-plagene kommr tidsnok om du får noen!
roru Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har ikke så mye symptomer, men jeg klarer meg godt uten. Lille sparker og beveger seg mye og jeg er kjempefornøyd for hver aktivitet. Tror det er veldig opp og ned hvor mye symptomer de gravide har. Denne gangen har jeg vokst mye fortere med magen og vekta, men vi skal i mål om noen uker, så det er bare å se fremover:-)
3+et lite nurk Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 HELT NORMALT! Jeg var bekymra for akkurat det samme da jeg var mellom 14-18 uker.. Kvalmen var over, ingen stikking i siden osv.. Mamma sa: Bare vent, det kommer tidsnok, og da skal du bare ønske du kunne få en pause Og det er helt sant. Er nå i uke 27 og minsten sparker og beveger seg hele tiden. Spesielt når jeg skal slappe av... hihi, så kos deg så lenge det er stille... Og lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå