Morratryne Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Jeg er i uke 15 og har bihulebetennelse. Har vært i kontakt med lege, men han sier at det skal gå over av seg selv, MEN at jeg kan få problemer med bihulene videre i svangerskapet pga forandringer i slimhinnene. Noen som har opplevd dette? Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til fortsettelsen. Holdt på i 1,5 uke nå, og besvimer nesten når jeg reiser meg eller lener meg litt framover. Erfaringer?
Scorpio77- 3 Håpefulle(",) Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Hei! Jeg hadde bihulebetennelse tidlig i svangerskapet - rundt uke 8 tror jeg.. Fikk pencilin i 1 uke, men ble ikke kvitt det. Gikk til lege igjen etter en stund og fikk ny kur - litt fler tabletter daglig og 10 dager. Da ble jeg bra(",) Har hatt det igjen nå (26 uker), men ikke hatt like vondt, så jeg har ikke gått til legen.. Helt forferdelig å ha bihulebetennelse uten å få noe for det!! Hvorfor kunne du forresten ikke få medisiner?? Jeg hadde ikke problemer i første svangerskap(",) God bedring!
Morratryne Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Jeg fikk bare beskjed at de færreste finn pencilin for dette, og at det gikk over av seg selv. Jeg er bedre nå, men det murrer i hode, øre og tenner stort sett hele tiden. Hadde heller ikke i første sv. skap, men legen sa at jeg kunne bli plaget siden jeg fikk det så tidlig nå. Godt å høre at du ikke fikk det så hardt nå da. Satser på at det går over snart...
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg hadde bihulebetennelse når jeg var i uke 15, jeg, og jeg fikk pencilin.. Nevnte ikke et ord om at dette måtte gå over av seg selv heller..Hm..merkelig!
Fru Jenssen Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Hei du, jeg er i uke 25 nå og er ennå ikke frisk etter 2 ukers bihulebet. Jeg har ikke fått medesin har gått på paraset (moderat bruk). Det har vært helt sinnsykt smertefullt, etter så det sitter så kraftig i hodet. Men det går over av seg selv, er på bena nå og hverdagen begynner å fungere. God bedring da, godt råd er og holde senga...
Marika:):) Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Hei! Jeg hadde det i uke 11 el 12 og det tok nærmere to uker før det gikk over av seg selv, ingen fare. Og så har jeg nok blitt litt mer tett i nesa etterpå men det er jo ikke noe problem egentlig, det går jo over det også. Ta det med ro og stol på at kroppen din ordner opp for deg. Bare ikke få feber over 38,5 - i så fall tar du en paracet el to. Good luck og god bedring:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 jeg har bihulebetennelse nå, er i uke 16, og går på pencilin. Hadde jeg vært deg hadde jeg KREVD pencilin, det er jo grusomt vondt!!!!!
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Jeg hadde bihulebetennelse rundt uke 13. Trodde det skulle gå over av seg selv. Jeg gikk i 3 uker og hadde til slutt så store smerter i tennen , hode og kjeven. Gikk til legen og fikk pencelin med en gang. Jeg har bare hatt bihulebetennelse en gang før og måtte også da ha pencelin. Anbefaler deg å be om pencilin, så blir du raskere frisk. Jeg er hvertfal kjempeglad for at jeg gikk til legen til slutt.. Lykke til og god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå