Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Jeg sier gubben kan det... Jeg har null sexlyst og forholdet blir ødelagt av det. Vet ikke om jeg klarer leve med at han ligger med andre heller, men føler at ting uansett ikke kan bli værre. Er kanskje over for oss uansett. Har det utrolig fint, men ikke som kjærester. Han er kåt, maser om sex, blir sur når han ikke får, jeg har ingen lyst, føler meg voldtatt om vi har oss når kroppen ikke vil, og alt er jævlig.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 her er det jo noe som ikke stemmer.Hvor er d sammen med han egentlig?Elsker du ham?Nei,dette hadde jeg ikke giddet!Finn en annen å bli forelska!jeg hadde ALDRI tillatt at min mann skulle hatt sex med andre!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Er nok vanskelig å si jeg elsker han ja... Føler jeg er sammen med han kun for ungene i perioder, andre ganger har vi det jo utrolig fint og han er snill, hjelpsom og alt det der. Men når han ikke får sex og begynner mase så stopper alt seg... Jeg klarer jo ikke få lysten tilbake når det er slik, og jeg klarer dessverre ikke styre kroppen min. At det er noe som ikke stemmer har du helt rett i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Hadde jeg vært gubben din, så hadde jeg flyttet og funnet meg ei ny dame som hadde hatt lyst på SEX... Ikke holdbart slik det er nå...
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Godt du ikke er gubben hennes da. Et forhold handler om forståelse ovenfor hverandre også vet du, ikke bare mannens sexlyst! Det er nok ikke unormalt og ikke ha lyst på sex i perioder. Til og med menn har slike perioder. Kvinner opplever det ofte etter og ha fått barn! Det er ikke holdbart kanskje over år, men en periode overlever han nok!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 NEI!! Dette hadde jeg aldri sagt ja til. Og viss du ikke elsker han så forlat han for din egen skyld. Du har ikke noe godt av å gå rundt og ha det sånn.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Litt sånn jeg følte det med barnfar også. Tente ikke på han, og det var bare pes de gangene jeg "måtte" te pers...... Siste året hadde vi sex bare noen få ganger. Trodde egentlig at den "overaktive" tida var over for min del..... Men NEIDA! Har truffet en nå (over 1 år siden slutt med b.f) og sexen er HIMMELSK! Har aldri opplevd lignende og trodde ikke det var mulig!!!! Så ser jo nå, i ettertid, at sex faktisk er ganske viktig i et forhold. Mens da jeg var med b.f tenkte jeg at det jo var andre ting som var viktigere.... Ikke lett, lykke til!
Mammasin Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Tror kanskje at du har gitt opp forholdet ditt da. Det er jo faktisk sånn at sex er en veldig viktig del av et parforhold. Ellers er man jo bare venner. Det viktigst for deg er kanskje å finne ut hvorfor du ikke ønsker å ha sex lengre..... når du vet hva grunnen er kan du vurdere om dette forholdet er over. Kanskje trenger du/dere prate med noen? Jeg håper mannen din aldri villet ta oppfordringen din og heller ønsker jobbe med forholdet deres. Av og til får man sånne knekker og da gjelder det å finne løsninger som kan føre en videre. Ikke trykke en lenger ned! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #9 Skrevet 22. februar 2007 Er det lenge siden du fikk unge da? Jeg hadde det også sånn lenge etter ungen kom. Men det gikk faktisk over.
galeganiN Skrevet 22. februar 2007 #10 Skrevet 22. februar 2007 Merkelig at det er en annen tone på innleggene når det er mannen som ikke vil ha sex. Det viktigste her er vel å finne ut hvorfor trådstarter har mistet sexlysten? Depresjoner etter svangerskap, tidligere overgrep eller andre problemer de i mellom? Sex er viktig i et forhold, og det er like viktig å finne en balansegang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå