Gå til innhold

Anbefaling av bleie til gutt på 7 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har brukt Pampers Newborn nr 1 og har vært veldig fornøyd med dem. Nå har vi måtte gå over til Pampers nr 2, men de siste dagene har vi opplevd flere ganger at bæsjen lekker ut på sidene. I et desperat forsøk prøvde jeg med Pampers nr 3 Activ Fit, men denne ble jo alt for stor (han veier ca 4,8 kg).

Noen som har noen bleieanbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som de bleien ikke er festet godt nok eller at de er blitt for små. Vekten som står på er bare ca vekt, så dere kan jo prøve å bytte til nr 3. Er ikke den 4-8 kg eller noe sånt?

Skrevet

skjedde det samme med oss, men vi ha jente da, byttet til libero og da ble problemene borte. kanskje du må bytte til et annet merke. kanskje det passer gutten din bedre

Skrevet

Pampers Active Fit var det eneste som holdt gutten min tørr på natta da han var på samme alder/størrelse.

Ellers må du bare prøve deg frem med bleietyper. Mange er fornøyd med Lidl-bleiene vet jeg. Selv synes jeg Libero er best når de blir litt større.

Skrevet

Når man bruker Pampersbleier er det VIKTIG at de ytterste stopperne vender utover. Etter at jeg har tatt på bleia til min gutt, tar jeg fingern rundt hvert bein og drar stopperne ut. De gangene vi har hatt lekkasje, har stopperne vendt innover.

Skrevet

libero bleiene er fine jeg liker disse best.

Skrevet

Hm, kanskje vi har slurvet med det. Jeg skal skifte på han nå så da kan vi gjøre en test. Takk for tipset:)

Skrevet

Jeg syns libero er mye bedre enn pampers! Jenta mi måde tissa og bæsja utafor med pampers, men ikke med libero!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...