Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Stemmer det? Eller er det faktisk mulig å kunne stole på en mann som har vært utro?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg var utro en gang, men aldri igjen etter det da. Men sa ikke noe til forleveden min om det.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Hmm.. vanskelig spm. Det har jo så mye med situasjonen å gjøre.. Men jeg vil påstå at det er mulig å stole på han. Det kommer jo an på grunnen til at han var utro. Jeg kan jo bruke meg selv som eksempel. Jeg var en del utro mot ene eksen på slutten av forholdet, men på det tidspunktet visste jeg det kom til å bli slutt, jeg elsket han ikke lengre, og jeg var bare glad da jeg endelig klarte å gjøre det slutt. I tillegg var han altfor sjalu, og var sur på meg pga han trodde jeg var utro når jeg ikke var det. Kalte meg hore o.l. Dette var før jeg var utro. Så da spilte det egentlig ikke så stor rolle om jeg var det eller ikke, når han allerede var sur på meg når jeg ikke var det... Men jeg var altså ikke utro før jeg visste at forholdet snart kom til å ta slutt allikevel.. Nå er jeg sammen med en fyr jeg elsker veldig høyt, og jeg vet at det er han jeg har lyst til å dele livet mitt med. Problemet er bare at pga han bor/jobber i et annet land for tiden, har ikke jeg sett han på snart 1 år. Derfor gjorde jeg dessverre noe dumt for noen mnd siden. Jeg følte meg veldig alene, og var for svak til å stå imot. Men det var en opplevelse som betydde absolutt ingenting for meg. Siden det har jeg ikke gjort noe galt, og har ikke tenkt å gjøre noe galt igjen heller, for kjæresten min betyr så mye for meg. Så dette er forskjellen. Da jeg var i et forhold der det ikke gjorde noe om det ble slutt, var jeg utro flere ganger, mens nå når jeg er i et forhold der vi har hatt en del problemer, og jobbet hardt for å komme dit vi er i dag. Så hardt at vi begge er bestemt på å gjøre alt for at dette forholdet skal vare, så er jeg ikke utro. Ja, jeg vet at jeg gjorde noe dumt en gang.. men når kjæresten min var her, var jeg ikke i nærheten av andre gutter engang. Og jeg har bestemt meg for å la være å gjøre noe galt fram til han kommer... Og når han kommer blir jo alt greit igjen. Jeg kommer aldri til å være utro når jeg har han her. Huff.. ble rotete skrevet dette, men håper du skjønner hva jeg mente.. En annen ting er kjæresten min.. jeg vet at han var utro mot han hun var gift med før.. men det var etter forholdet deres var over.. Han ventet noen mnd med å flytte ut, men da han flyttet ut, hadde ikke de hatt et intimt forhold de siste 4 mnd, og det var i de mnd det skjedde.. så selv om han gjorde det mot henne, stoler jeg på at han ikke gjør det mot meg, for jeg vet hvor mye dette forholdet betyr for han...
SK&Maylen Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 KOmmer helt an på, alt fra person til person, eg mener vi skal ver forsiktig å dømme, har man vert utro en gang, kan man skjønne man har gjort feil, og lære, og aldri gjere det igjen, men ville vert mer skeptisk til en/ei som har vert utro flere ganger. Alt ettersom tenker eg. Men eg syns den er litt for bestemt det utsagnet der, mener at alle kan gjere feil, det er menneskelig!
duppsko Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 jeg ville ALDRI stolt på noen som hadde vært utro mot meg... !!!! Never Ever!!! hadde personlig klikka helt... aldri akseptert det... han hadde flydd ut døra på alle fira for å sei det sånn...! HATER sånne utro jævler!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå