Gå til innhold

Jeg svarer gjerne på drømmer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her ennå?

Du hjalp meg jo så godt i går...hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattinatt!

Drømmen din er en veldig fin drøm.. Overraskende positiv!

Skip betyr ære og opphøyelse, ser du andre drukne: "og du forsøker å redde dem, tyder det på at du vil hjelpe dine venner til viktige stillinger, og derved oppnå lykke selv"

Drukning står også for overveldende press eller følelser, men å se andre drukne betyr uventet framgang og hell.

Dykking er også et gunstig drømmetegn.

Det eneste som hefter meg litt - er at vannet ikke var helt klart.

Grums i vannet betyr uro.. Men du sier at det var grønt - som igjen er håpets farge i de fleste sammenhenger. Grønnfarge betyr både uskyld, sjalusi og misunnelse...

Jeg antar derfor at noe er på vei til å skje i livet ditt - noe helt uventet, en positiv overraskelse av et slag!

Men det kommer misunnelse og sjalusi inn i bildet - som det ofte kommer med positive ting...

Lykken/hellet du får nå er helt berettiget deg, derfor skal du heve deg over de som er sjalu - eventuellt hjelpe dem om du kan.

make any sense?

klem

Skrevet

Hva betyr det når man drømmer at tenna bare ramler ut???Drømt dette flere ganger i det siste...Er liv redd når jeg våkner!!!!

Skrevet

Tessa m/prinsessa!

Først og fremst vil jeg fortelle deg om meg selv i denne sammenheng - for da jeg var gravid hadde jeg masse drømmer av de to siste slagene du nevner... hihi

Det er veldig vanlig at gravide har erotiske drømmer e.l. om andre enn de de "burde" ha - men det betyr som oftest ingenting.

I de fleste tilfellene er det bare hormoner som løper fritt og bearbeider dagen sammen med underbevissheten - eventuelt blandet med skyld over ettellerannet som har med partneren din å gjøre.

Drømmer om krig, død og tortur er som oftest tegn på stress og mye tanker. Det er en form for mareritt som kommer når man har for mye å gjøre.

Det kan også være et varsel om at du tenker i feile baner - noe du vil gjøre for en venn som du tror er bra kan vise seg å være dumt, for eksempel? Skjønner du hva jeg mener?

Angående faren din og venninnen din - er dette litt vanskelig å tyde i og med at jeg ikke har noen detaljer å gå etter.

I utgangspunktet er det å drømme om avdøde et varsel om noe. Å drømme om far er et varsel om at du holder på å gjøre noe feil.

Et uheldig trekk, avtaler som viser seg å bli ubehagelige o.l

Venninnen din skal du passe litt på og ta deg litt ekstra av.

det beror litt på hvordan hun har det i drømmene dine, og det sier du ingenting om - men har hun det bra? Hvis ikke - skal du ta ekstra mye vare på henne i hverdagen.

Det kommer andre tegn på at du vil "være henne" som du sier - i drømme, hvis dette er tilfelle. Men hvis du er klar over det - er det ikke sikkert du drømmer om det.

Hvis du ha flere detaljer om hver enkelt drøm - skal jeg se litt nærmere på det. Er det detaljer du ikke vil skrive her - går det an å sende meg en PM også.

klem

Skrevet

Drømmer om å miste tenner er en klassiker, nesten alle har den drømmen en eller annen gang i livet.

Fra gammelt av - betyr det uhell å drømme at man miste tenner - men det er ikke alle som er enige i det lenger.

(Av enkle grunner: sitat fra bok: "Ser du at alle tennene faller ut, vil død og hungersnød være alminnelig utbredt" - med mindre du skal til Afganistan eller andre krigs og sultherjede land, er det tvilsomt dette blir din hverdag i Norge...)

Drømmer om tenner er et direkte tegn på at man skal gå til tannlegen, tro det eller ei.. De representerer frykt for tannleger.

Å miste tenner betyr i nyereversjon en stor overgang i livet - jo fler tenner du mister, dess større overgang.

Resten av tolkningen av drømmen beror på situasjonen du var i i drømmen, da du mistet tennene.

Håper dette gir det et tegn!

klem

Skrevet

Sjaman! Ja - jeg er her.. hehe

drømt noe rart i natt?

Gikk det bra, forresten? Og ble innlegget slettet??

klem

Skrevet

Tusen takk for ein flott tyding av drømmen min.I det siste har eg drømt masse,uten å klare å huske de noko særlig,men idag tidlig huska eg drømmen eg hadde.Mannen seier eg har prata masse i søvne i det siste,he he.Ja,du gav ein flott tyding av drømmen min,og det er nokon som har spådd at noko positivt overraskende skal skje til våren.Så då gjenstår det å sjå!!.Igjen,tusen takk,og klem til deg

Skrevet

Bare hyggelig!

Det er morsomt å tyde andres drømmer til en forandring..

samboer husker ikke sine, og mine kan jeg nesten tolke uten å åpne boken etterhvert...

Kom med flere - hvis noen har noen drømmer de lurer på!

Klem

Skrevet

Heisann! Kanskje du vil se litt på en drøm som jeg har hatt mange ganger? E riktig nok en god stund siden sist, men den dukker opp med jevne mellomrom..

Jeg har våknet flere ganger midt på natten av at det ringer på døren(aldri mer en 1.gang pr.natt). Våkner pluttselig og blir helt lys våken.... Vett at det ikke ringer på døren, men alikavel føles det veldig virkelig ut - hører det liksom så tydelig...(den ene gangen var samboeren våken - så er helt sikker på at det ikke ringer på døren på orntlig for han hørte ingenting)

Klarer du å se hva det kan bety?

Skrevet

Hei...tyder drømmer selv også, men har aldri klart å finne ut av denne:

Jeg kan fly...flyr over hele byen...men hver gang jeg tar av for å komme meg opp...må jeg passe meg for strømkablene...det er utrolig mange av dem...og mange ganger kommer jeg borti disse...

Det er et mareritt....

Skrevet

Får du vondt når du treffer dem?

I så fall - hvor?

Og er det smerte som liksom henger i når du våkner?

Ser du noe rundt deg når du flyr - er det hus eller steder du husker spesielt godt?

Skrevet

Får støt. Der hvor strømmen treffer...

Ellers flyr jeg over steder jeg ALDRI har sett...

Skrevet

Hvis du drømmer at du hører en dørklokke bør du bli med på noe du vil synes er morsomt.

Hvis du drømmer at du trykker du på en dørklokke vil du få en ny venn.

Skrevet

oki.. hmm

Å fly er en god drøm - selv om du har mareritt..

Drøm om å fly kan bety flere ting - det kan være av ekteskapelig art - og det kan gjelde helt andre ting.

Det betyr direkte at du hever deg over problemer - men iogmed at du møter hindere i form av strømledninger som gir deg støt og gjør det til et mareritt - Og strømledninger betyr at noen vil ødelegge for deg på en eller annen måte. Å få støt betyr fare... logisk nok..

Å fly er et symbol på uventet og hurtig reise, framgang på et høyere plan og at noe er klart til å "ta av"...

Jeg tolker denne drømmen til at du kommer til å bli forfremmet eller blir sett opp til på en eller annen måte - men at det kommer til å koste deg litt å komme dit - og hvis du ikke passer deg, kommer noen til å ødelegge det hele for deg.

Eller jeg er helt på bærtur... Det kan hende at det er en stressrelatert drøm, som de fleste mareritt er. Derfor spurte jeg om hvor strømmen treffer deg - fordi det ofte er slik at man drømmer at man blir skadet steder man faktisk får muskelspenninger i når man sover..

For eksempel drømte jeg at jeg ble skutt i leggen da jeg fikk krampe i den første gang - og våknet rasende på samboer fordi jeg trodde han hadde sparket meg i magen når vannet gikk...

Skjønner? :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...