Gå til innhold

Jeg svarer gjerne på drømmer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har drømmetydebøker som jeg har brukt i mange år på å tolke og tyde drømmer til venner og bekjente - og meg selv.

Noen ganger stemmer det på en prikk - noen ganger er jeg helt på jorde. Som oftest da fordi underbevissheten vår jobber med veldig mye mens vi sover - og det vi ser av den, er ikke alltid noe som betyr noe.

er her litt nå hvis noen har noe de lurer på!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde en skikkelig merkelig drøm fo litt siden..

drømte at jeg skyldte en gruppe mennesker penger (700)..og at jeg ble dratt inn på en bar hvor jeg skulle betale de..så gråt jeg meg til å få utsatt det..men det visste ikke hun i baren så når jeg gikk ut så skøt hun meg i siden av magen..

også krabba jeg rundt ute i snøen for å få tak i skyss til legevakta..prøvde å stoppe en taxi med to indere men de ville ikke skitne til setene..

men så våknet jeg uten å skjønne noen ting og jeg var såååå sliten..d var en veeldig virkelig drøm!

Skrevet

Hei!

Kan du tyde min fra i natt? Husker den klart enda.

Drømte at hele byen jeg bodde i før ble oversvømt av en enorm "bølge". Hele byen sto under vann, og vi måtte bli hentet med helikopter. Av en eller annen grunn havnet jeg og samboer og en venninne bakover i køen og ble hentet til slutt. Vi overlevde. Plutselig hadde jeg med en liten jentebaby og, som jeg måtte gjennopplive.

Var en ekkel og lang drøm.

Skrevet

ojsann.. heftig.. hihi - hmm.. litt detaljer å titte på her...

Å bli skutt på viser til sinne og baksnakkelse. Er det noen du ikke kjenner som har noe vondt å utsette på deg?

(ettersom du ikke kjenner bartenderen, tenker jeg på)

Her er bøkene litt motstridende. Den ene forteller om bakvaskelser, sinne og skuffelse - mens den andre sier rett ut: "Drømmer et ungt menneske at hun eller han får en skade i buken, er det et varsel om glede" Å kjøre taxi er et tegn på hyggelige ting - men er også et tegn på usikkerhet. Det kan være planer om hyggelige ting som går i vasken, for eksempel.

Angående å skylde penger finner jeg faktisk ingenting..

Uten å vite noe mer om deg og din daglige situasjon (hva du sliter med/gleder deg over) - Vil jeg tolke dette til at Noe du har planlagt lenge kommer ikke til å gå slik du har tenkt.

Det kan gå begge veier - er det noe du gruer deg til - går det nok bedre enn du håpet.. Og det kan hende det er noe du gleder deg til - som ikke går så bra som planlagt...

Håper dette gir deg litt svar?

klem

Skrevet

oki takk..er så spennende med drømmer hihi...

fyttirakkern det var en intens drøm...

Skrevet

I drømmer som inneholder vann av alle slag - er drømmerens forhold til vann sannsynligvis avgjørende for tolkningen.

En annen ting jeg må vite - er hvordan vannet så ut - klart vann? grumset? mørkt?

Har mange svar, skjønner du..

En ting til - hva skjedde med babyen?

Skrevet

vannet var klart da det skylte over, men ble gromsete etterhvert. det endte med at vannet sank, og byen kom frem igjen. jeg dro hjem, men alt var ødelagt av vannet. babyen overlevde tror jeg. den var veldig liten, og jeg hadde lagt hun i en sekk eller lignende! huff!!

jeg er ikke redd for vann egentlig.

Skrevet

Penger symboliserer oftest følelser. Finner du penger har du ikke oppdaget hvilke muligheter du har i livet, eller så kan du bli lykkelig. Taper du penger kan du bli ulykkelig. Stjeler du dem kan du komme i økonomiske vansker. Ser du på penger som ligger strødd omkring vil du nå ditt mål.

Vet ikke helt hva med å skylde penger da...

Skrevet

Klart vann er alltid et godt tegn og symboliser blant annet hell, fremgang og en ny start i livet. Hvis vannet ikke er klart er det alltid et dårlig tegn og må tas som en advarsel. Uklart vann kan bety følgende ting; uhell, sykdom, død, vold, tap av kjærlighet eller penger. Leker du i klart vann vil du oppleve en nydelig kjærlighetsaffære. Er vannet uklart når du leker i det, kan forholdet bli voldelig. Ukontrollerte vannmasser kan bety at du må få større selvkontroll. Temperaturen kan også bety noe, hvis vannet er for kaldt viser du ikke nok følelser. Hvor rolig vannflaten er kan si noe om hvordan du vil få det, hvis vannflaten er helt rolig vil du få det bra. Vann kan også være et symbol på renselse, hvis du bader eller vasker deg med vann er det sannsynlig at du forbedrer deg. Drikker du vann som er uklart, skittent eller varmt kan du komme til å miste status eller penger. Hvis du drikker klart og kaldt vann vil ting gå bra. Når du drømmer om vann må du alltid analysere alle detaljer i drømmen.

Skrevet

hmm.. *slår opp*

Klart vann er i utgangspunktet en positiv ting. Men at det ble grumsete etterhvert er ikke alltid så bra.

Oversvømmelse tyder på at ting tar overhånd på en litt voldsom måte.

Bølger står for overveielser, oppgjør og viktige valg...

Barn og baby er livgivende og tyder ny start.

Jeg tror du står foran en viktig avgjørelse i livet ditt. Det er et stort valg som kommer, og det kan ha alvorlige konsekvenser.

Noe eller noen prøver ta styring over livet ditt, kanskje? Og du må kjempe for å komme på plass igjen - det vil ta tid, men du vil bli "reddet" av noe eller noen, og får en ny start.

Det kan også hende at det er din egen personlighet dette dreier seg om. At følelsene dine tar overhånd på en negativ måte - sjalusi for eksempel - men at den vil vise seg å være ubegrunnet etter tid- og du får roet deg ned igjen og trykker de vonde følelsene til side.

gir det deg svar?

klem

Skrevet

Hei Fanta!

Det var det jeg fant angående penger også.

prøvde slå opp på bank, skyld, penger m.m.

Kanskje noen prøver å ta fra henne en mulighet?

Skrevet

Jeg tenkte også at andre kan være grunnen til at hun "mislykkes" med noe..? Ikke får noe til etc etc... At en annen person enn henne selv er "skyld i det"..

Skrevet

Godt mulig.. Det kan hun bare vite selv.

Kanskje det er noen andre sin feil at ting ikke går som det skal..

Er ikke nødvendigvis noen sin feil - grunn er vel riktige ordet å bruke.. For hun trenger ikke nødvendigvis å mislykkes..

Det kan hende noen hjelper henne til å få ting til.

Skrevet

På en annen side, er det jo gjeld hun har. 700 kr i gjeld til andre. Og drømmer du om gjeld, betyr det ofte at man stiller du for store krav til andre..

Skrevet

Men det var et urettmessig krav...Hun visste ikke at hun skyldte pengene. Derfor.... ;)

Skrevet

Men hun skriver ikke at hun ikke viste om det...

Bare at hun ble dratt inn på en bar, ford å betale en gjeld på 700... Bartenderen visste ikke at hun hadde fått utsatt det;o))

Skrevet

ah.. ja - du sier noe der..

Jeg velger likevel å tro og å tolke at det kan gå begge veier.

Mest fordi hun ikke kom med i taxien... Og ut av såret i magen..

:D

Skrevet

he hehe..jeg visste at jeg hadde lånt de...eller dvs jeg visste det når de sa det..hadde lånt de ute på byn en gang...til drikke..de tilbød seg å låne meg de da jeg sa jeg ikke hadde mer igjen..

Skrevet

Hei..

en drøm jeg hadde da jeg var lita jente sitter godt enda..

På denne tiden da jeg drømte dette var mamma sammen med stefaren min som ikke var så snill mot noen av oss egentlig..men de er fra hverandre nå da:)..

Jeg drømmte jeg var i huset ... MAmma og stefar ville gifte seg,

men for å gifte seg måtte de kvitte seg med en av barna sine..

De ble jo selfølgelig enig om at d blei meg..hehe..

Så visste jeg det og var forberedt..De prøvde å lure meg til å dø..

en dag jeg skulle lage mat..så kom de med ei dødssprøyte bak meg..men rakk ikke å sette den i meg før jeg rygget unna..

Jeg blei litt redd..Merk dere (litt redd)..utrolig nok..

Så jeg dro for å finne pappa..han satt i en bar i hjemmebyen min..

Jeg spurte om jeg kunne få bo hos han..Men han sa at jeg masa for mye..

Så sånn endte den drømmen.haha

ivertfall det jeg husker..

Husker jeg var litt redd hele tiden..og venta på at de skulle drepe meg..

Følte at de følgte med meg..og at jeg måtte være klar når som heldst..følte meg alene og fortapt...

noen som vil tyde??hehe

Hadde denne drømmen 5 ganger den natta!!!!

klem

Skrevet

Barns mareritt betyr nesten alltid det de drømmer..

Du var redd for stefaren din - og så klart for at han skulle påvirke moren din til å bli mindre gla i deg.

Ensom og redd... har vondt av deg nå, for dette er ikke noe et barn skal behøve å oppleve...

Skrevet

Hallo

Vil du tyde min drøm eg hadde i natt?Husker berre ein del av den då,men kanskje du får noko utav den.Me var mange ombord i ein gammal seglbåt,eller av desse skipa som fantes i riktig gamle dager.

Men me var ute i sjøen.Veit ikkje om me hadde ein slags konkurranse,om å være lengst under vatnog me var ganske djupa altså,men likevel slik at me såg overflata av sjøen,og skimta båten.Vatnet var litt tgrumsete,men fullt råd å sjå igjennom,svakt grønnlig skjær. Så var det eine som eg gjekk i klassen med på gymnaset,som fortsatt bur i bygda,som forresten er begynt å jobbe off shore,kona fortalte det,ho gjekk og i klassen med meg.Men eg har ingen kontakt med de.

Ja ja,det som hendte,var at han miste bevisstheten,og kom seg ikkje opp.Eg og ein annan,veit ikkje kven det var,kan ha vore mannen min,prøvte å få han opp,men var sjølv så utmatta av å vore lenge under vatn,at me måtte opp for å få puste.Så han her drukna då.Og me hadde sånn ein dårlig sammvittigheit for at me ikkje klarte å berge han.

Får du ut noko av denne??

Skrevet

hmm.. Litt forvirrende inni her - med denne personen - antar at det var en du har gått i klasse med, som er gift med en du også har gått i klasse med...??

Jeg må bare vite en ting før drømmen tolkes.

Er du redd eller trygg i vann?

klem

Skrevet

Drømmer om min avdøde pappa veldig ofte...Drømmer også MASSE om min tidligere bestevenninne...!! Hun er med i nesten alt..Vi er enda venner...

Kan det ha noe med at jeg bestandig har ønsket å "være henne"?

Drømmer også mye om død, krig tortur...

Veeeeldig ofte....

Kan og drømme om at jeg flørter/har meg med kompisene til typen min:(

Er forresten gravid i uke 18.

f 290384.

Takk;))

Skrevet

Ja,litt rotete det.Den som drukna,var ein som eg gjekk i klassen med.Han som var med å skulle prøve dra han opp,me var altså to til å skulle prøve¨å berge,var mannen min,trur eg.Ikkje heilt sikker om det var han.Er sjelden egentlig at eg husker kven som er med i drømmene mine.Elsker å svømme,men liker meg ikkje så veldig på djupt vatn.Når eg var liten,og pappaen min haldt meg uti eit basseng,så kom det ein foss ut eit av desse hola på sidene,etter det var eg redd for å svømme på djupet.Det gjorde eg ikkje før i ungdomskulen,når me fekk basseng ved skulen,og eg "måtte".Svømmer på djupet,men som sagt,det er litt ekkelt!!

Skrevet

Til begge dere to:

Jeg kommer tilbake - må ta meg av lillemann.. men han sovner nok snart - og så skal jeg tolke ferdig før svaret kommer ut. :)

sees snart

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...