Gå til innhold

-carina-


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Hvordan blir det med dere og treff imorra? Jeg må se an formen til Simen, og om han tisser mer og blir bedre i brystet. Jeg som endelig hadde mannet meg opp til å dra!! Buhu! Og det er jo "siste" sjanse før vi drar! JA vi får krysse fingrene for bedring hos knøttene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, vi kommer på treff, vi! Skal på treff etterpå i dag også...

 

Karsten er jo forkjøla, stakkars, i tillegg til en "diger" kul i hodet. Så han er litt sutrete. Men jeg synes det virker som om det er bedre at det skjer litt rundt ham, da klarer han å glemme at han er syk. Så jeg tenker meg på treff. Får heller ta ham med og gå en sovetur rundt kvartalet dersom han ikke klarer å sove der inne... :o)

 

Koselig om du og Simen kommer en tur! Håper formen hans blir bedre til i morgen, ja! Det er så lite koselig når disse små er syke! Vi er ikke noe skumle vi som bruker å treffes, altså! I hvert fall ikke de andre, kan jo ikke gå god for meg... ;o)

 

Om du ikke kommer på treff i morgen, så har vi vel en sjanse på landstreff?! Jeg håper bare jeg får kontonummeret mitt snart, så kan jeg få opprettet en konto! Hadde vært koselig å klart å få dratt igang treff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...