mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Knerten har vært så mye våken på nettene den siste uken. Jeg har trøstet og servert pupp og jeg vet ikke hva. Men like survete har han vært. Jeg blir jo litt sliten av dette, og har ikke helt forstått hvorfor. Men i dag tidlig, når vi pusset tennene så hadde det jammen meg dukket opp et lite riskorn. Når jeg tenker meg om burde jeg kanskje tenkt at det var tenner på vei,(har jo tross alt et barn til...) men så lur har jeg altså ikke vært. Så nå er det symmetri i tanngarden, han har hatt 4 tenner opp og 3 nede, men nå er det 4 nede også.
Velve Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Gratulerer,- og velkommen i 8-tennersklubben!
Trollmora Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Ja, er det ikke rart at de meste opplagte svarene ikke befinner seg innenfor tankerekka engang:o) Grattis med symmetrien!
Northernlights Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Vi er nå i 9-tenners klubben her i huset- ei hjørnetann dukket opp etter mange,lange netter med mye "fuzz". =) han driver på og får hele 7 tenner til. Digre kuler inni munnen. På en gang! 3 hjørnetenner og 4 jeksler. Stakkars barn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå