Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 han har hatt feber fredag,lørdag,søndag og har nå blitt feberfri!! men nå har hosten kommet...han har hostet i ca 3døgn, og er kjempe trøtt fordi han våkner av at han hoster, og finner ikke roen igjen!! men på dagene er han somregel i strålende humør, og jeg vil tro d bare er litt hoste nå og iikke noe mer!! han har foresten spydd litt også, 3ganger på 3døgn, men dette kommer nok av all hosten, for det er alltid mitt i en host!! men jeg lurer da på om jeg bør ta en tur til legen, eller om jeg bare skal slappe av me tanke på at han er på bedringensvei...han er jo tross alt feberfri og i godt humør!?!?
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Hvis han spiser og allmenntilstanden er ok er det sikkert i orden, men du kan jo ta en telefon til legen og høre hva de sier;-)
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Dette ligner på sjuka gutten min har hatt. Han hadde feber i 2-3 dager, med bare litt hoste. Da feberen ga seg, tok hosten seg opp. Han har deretter hatt hoste i ca ei uke. Gått litt opp og ned. Når jeg har trodd at det var på vei til å gå over, har det kommet tilbake. Jeg er bekymret, som jeg alltid er, men jeg vet at denne influensaen er langvarig. Mange bruker lang tid på å bli friske etter den, og den går gjerne over i "følgesykdommer" (forkjølelse, ørebetennelse mm.) Vi får smøre oss med tålmodighet!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 det samme med min sønn, feberfri nå, men hoster og våkner x antall ganger om natten... han har ikke så god apetitt, men får i han litt og gir vann ofte..Jeg tror jeg venter litt med å ringe lege.. God bedring
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 paracet har god effekt på hoste. det er greit å gi i hvertfall til kvelden slik at alle får litt mer ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå